1.Bölüm

17 2 1
                                    

Ben Onur.19 yaşındayım. Bundan 1 yıl önceydi..Okulumu bitirip arkadaşımla tuttuğum evde bi parti yapmaya karar verdik. Her şey çok güzeldi taa ki o geceye kadar. Yorgunluktan odama çıkıyordum birden evin alt katından çığlık sesi geldi. Koşarak aşağı indigimde ev arkadaşım Arda'nın yerde korkudan gözlerini bir yere dikip baktığını gördüm. Neye baktığını anlamayarak telaşla sordum.

Arda bana bak. Ne oldu?


Arda sadece korkudan titriyordu.

Konuşsana ne gördün ?

Arda bi anda kafasını bana doğru çevirdi.

Onur...Git bu evden.

Arda ne saçmalıyosun. Nereye gidiyim,Ne gördün?

Onur öldürecekler beni. Kaç kurtar sen kendini.

Arda saçmalama. 

Onur geliyorlar git burdan gitmezsen seni de alırlar.

Tam geliyorlar dedikten sonra Arda merdivenlere doğru koşarak kendini üst kattan attı. O günden sonra da o eve hiç girmedim.

Kendi evime döndüm. Arda'yı o halde gördükten sonra psikolojim çok bozulmuştu eve dönmek iyi olur diye düşünerek ailemin yanına gittim. Ve bir gece...

Her yer karanlık odada tek bir mum var. Bi anda arkamda bi gölge beliriyor.Arkamı döndüğümde Arda'yı gördüm. Gözleri simsiyahtı, ayakları tersti. Bana doğru yaklasıyor. Ben kaçtıkça üzerime geliyor.
Kulağıma eğilip,SIRA SENDE,SENİ DE ÖLDÜRÜCEKLER. O ses kulaklarımda defalarca çınladı.

En sonunda annemin ve babamın sesiyle uyandım. İkisi de telaşla bana bakıyorlardı. Ne olduğunu sorduğumda uykuda bağırıp ortalığı yıkmışım.
Kendime gelip odaya baktığımda her yer dağılmıştı.Sadece odada duran boy aynasına dalmıştım.

Oğlum ne oldu böyle.

Babamın sesiyle kendime gelmiştim.

Uzun süredir kabuslar görüyorum.Sebebini bilmediğim bir şekilde sürekli aynı şeyi görüyorum yüzü,sözleri,sesi hep aynı.

Bunu anlatırken sesim korkulu çıkıyordu.

Oğlum istersen bi hocaya gidelim anlat bi çaresi bulunur belki.

İlk başlarda hocaya karşı çıksam da bi süre sonra kabul ettim.
Babam beni kendi köyümüzdeki hocaya götürdü.

Babam arabayı hocanın evinin yanina park etti.

Araban indik.Babam kapıyı çaldı. Hoca kapıyı açtı. Önce hoca bana dikkatli bir şekilde baktıktan sonra babama..
Götür bunu buradan dedi.

Babam sebebini anlamayarak sordu.

Nereye götüreyim hoca efendi. Oğlumun bi sıkıntısı var çözüm bul diye sana getirdim sen bana götür diyorsun.

Götür be adam. Ben bakmam bu çocuğa başıma bela mı alayım buna bakıp da.

Babam ve ben neler olduğunu anlamayarak arabaya bindik. Eve geldik. Odama gidip hocanın neden öyle söylediğini düşünmeye başladım. Bi süre sonra uyuya kaldım. Ve yine...

Her yer karanlık odada tek bir mum var. Bir anda arkamda bir gölge beliriyor. Arkamı döndüğümde Arda'yı gördüm. Gözleri simsiyahtı ayakları tersti.Bana doğru yaklaşıyor ben kaçtıkça üzerime geliyor. Kulağıma eğilip,SIRA SENDE,SENİ DE ÖLDÜRECEKLER.Yeniden o ses kulaklarımda çınladı durdu.

Annem yanıma gelmiş beni çağırmış ama hiç duymadım. Bi süre sonra kendi sesime uyandım. Sabaha kadar gözüme hiç uyku girmedi uyumaya korkar oldum artık. Her gece aynı kabus Arda'nın sesi,söyledikleri hiç aklımdan çıkmıyor. Bide üstüne hocanın anlam veremedigim sözlerini düşündükçe aklımı kaçıracak gibi oluyordum.
Babama söyleyip başka bir hoca aramaya karar verdik.

Babam sonunda birini buldu hemen yola çıktık.Bi köye gelmiştik köyde neredeyse hiç kimse yoktu. Hocanın evi ormanın yanındaydı. Dışardan bakıldığında çok korkunç duruyordu.

Onlar Burada Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin