2.Bölüm

10 3 0
                                    

Hocanın evinin yanına geldik tam kapıyı çalacakken birden kapı açıldı. Kapıda küçük bir kız çocuğu vardı. Kafasını kaldırmadan hoşgeldiniz dedi ve kapıyı kapattı. Sanırım bu hocanın torunuydu. İçeriye geçip oturduk ve hocayı beklemeye başladık. Bi süre sonra hoca geldi. Bana baktı ve..
Gel otur oğlum.. Dedi
Hocanın önündeki mindere oturdum. Bana ne olduğunu sordu.
Hocam geceleri sürekli aynı kabusu görüyorum.
-Ne görüyorsun oğlum.
Hocam yakın zamanda ev arkadaşım öldü. Hemde gözlerimin önünde.
-Nasıl öldü ?
Okulumuz bitmişti,bi gece parti vermeye karar verdik. Partimiz bittikten sonra odama çıkıyordum. Benim odam üst kattaydı bi anda aşağıdan arkadaşım Arda'nın sesi geldi. Aşağı indim baktım Arda gözlerini bi yere sabitlemiş bakıyordu. Nereye baktığını sordum hiç cevap vermedi. Daha sonra kafasını bana doğru çevirdi ve git buradan dedi. Nereye gidicegimi ve ne gördüğünü sordum.Öldürecekler beni eğer gitmezsen seni de alırlar dedi. Daha sonra geliyolar dedi ve merdivenlere doğru koşarak kendini üst kattan attı.
Bende o eve hiç girmedim bi daha. O günden sonra da sürekli aynı kabusu gördüm.
Arda ile tuttuğumuz evdeyim. Oda karanlık odayı sadece tek bir mum aydınlatıyor. Sonra arkamda bi gölge beliriyor arkamı döndüğümde Arda'yı gördüm. Sıra sende seni de öldürecekler diyor sürekli.
Hocam Arda'nın dedikleri kim?Kim öldürecek beni?
-Oğlum sana cinler musallat olmuş.
Hocam nasıl musallat olmuş nasıl olabilir ki bu ?
-  Kaldığın ev ile alakalı olabilir oğlum. Ev ne zaman kim tarafından yapılmış biliyor musun?
Hayır hocam ama ev sahibini arayıp sorabilirim.
-  Tamam sorda gel oğlum. 

Alo

-  Alo

Hasan abi Onur ben

-  Efendim Onur

Abi bizim kaldığımız ev ne zaman kim tarafından yaptırılmıştı biliyor musun?

-  Biliyorum oğlum, ama sizin evi yaptıran kişi öldü.

Neden öldü abi ?

-  12 sene önce bizim köylü Yaşar amca vardı o yaptırmıştı ailesiyle birlikte yaşıyordu. Senin yaşlarında oğlu vardı
Trafik kazasında hayatını kaybetmişti. Oğlu öldükten sonra adam yıkıldı.Oğlu ölünce adam yaşayacak sebebim kalmadı diye karısını ve kendisini de o evde vurup öldürdü.
Adam ölmeden önce bi not yazmış. Bu eve kim girerse hayır görmesin,başı dertten çıkmasın yazıyormuş. Bi nevi evi lanetlemiş.

Anladım abi.

-  Neden sordun bisey mi oldu ?

Yok abi araştırmak için meraktan sormuştum.

-  Tamam oğlum kendine iyi bak görüşmek üzere

Görüşürüz abi.

Hasan abinin anlattıkları şok etmişti. Kendimi toparlayıp içeriye gittim.

Hocaya anlatmaya başladım. Hoca bisey demeden küçük kızı (benim deyişimle hocanın torunu)'nu çağırdı ve birşeyler hazırlamasını söyledi sonra bana döndü ve...
-  Merak etme oğlum seni kurtarıcaz. Ama bu o kadar kolay olmayacak. İlk önce senin tuttuğunuz eve gitmen lazım. Senin başına musallat olanlar o evle alakalı oğlum. Anlattığın gibi ev sahibi gerçekten o evi lanetlediyse ondan olmuş olabilir.
Kendi odana ve arkadaşının kendini öldürdüğü,birşeyler gördüğü odaya iyice bak. Her ayrıntı çok önemli bizim için.

Tamam hocam hemen yola çıkacağım.

-  Babanla bizde seninle gelicez oğlum.Oraya tek gitmen iyi olmayabilir.

Simdi çıkalım o zaman yola.

Hoca,babam ve ben yola çıktık. Hocanın köyünden eve bir buçuk saat vardı. Yol boyunca bu şeylerden nasıl kurtulacağımı düşündüm.

Bir buçuk saatlik yolun sonunda eve vardık,eve girdik Arda'nın kendini öldürdüğü odaya uzunca baktım.Hâlâ gözümün önünden gitmiyordu Arda'nın o hali.

Önce kendi odama çıktım. Aslında gözüme çarpan hiç birşey yoktu sadece duvarda duran boy aynam ortadan çatlamıştı. Giderken hiç birşey yoktu ne oldu da bu hâle geldi acaba? Çokta üzerinde durmayarak aramaya başladım.

Onlar Burada Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin