-Dangerous man-

97 5 0
                                    

Jungkook'tan

Eve geldiğimde saat gece yarısını geçiyordu. Kapıyı açtım TV'nin açık olduğunu gördüm oraya doğru yürüdüm. Jimin çok masum bir şekilde yatıyordu. Bu kadar masum olan biri nasıl olur da benden hoşlanırdı ki zaten.

TV'yi kapattım ve Jimin'i kucağıma alıp yukarı çıkarttım. Maalesef ki çıkartırken uyanmıştı.

" Jungkook geldin mi?" Diye sordu gözleri yeniden kapanırken.

" Geldim güzelim." Hafif gülümsedi ve başını Jungkook'un kaslı göğusuna yasladı.

Odaya girdiklerinde Jimin inmek için mızmızlandı.
Jungkook ise onu indirmeyerek yatağa yatırdı.

Jimin sanki sarhoş gibi olanları yeni hatırlıyordu. Jungkook'a arkasını dönüp en uzağa gitti. Jungkook sormak istedi neden böyle yaptığını ancak telefona gelen çağrı izin vermedi.

" Evet, evet, tamam Namjoon, tamam siz dikkat edin."

Yazardan

Jimin Jungkook'un konuştuklarından birşey anlamak istercesine kulak verdi ama konuştuğu kişinin bulunduğu ortam izin vermiyordu.

Jungkook konuşmasını sonlandırıp. Üzerini değiştirmeden yatağa uzandı. Jimin daha fazla gözlerine engel olamayıp uyudu. Jungkook ise onu izledi sabahlara kadar.

Sabah Jimin yanında Jungkook'u görünce mutlu oldu. Jimin ailesinden fazla sevgi görmeyen biriydi ve birinin ona verdiği bir ilgi hemen kendisini ona bağlıyordu. Bu huyundan en çok da o nefret ediyordu.

Jungkook hafif kımıldanmaya başlayınca Jimin ondan gözlerini alamadı. Jungkook yavaşça açtı gözlerini bana bakıp;

" Günaydın Minnie" dedi. Minnie bunu bana annemde çok derdi. Gülüseyerek baktım.

" Sende günaydın kookie."

"Kookie en son Jin bana öyle sesleniyordu." Dedi ve kıkırdadı.

" Dün neden gece geç geldin?" Bu soruyu ona sorunca sanki birden rahatsızlanmış gibi yerinde doğruldu. Soru sorma ışık gibi yaparak devam etti.

" Yemek hazırlanmıştır geçelim mi?" Bende onu sıkmamak amacıyla ona karşı kafamı yukarı aşağı salladım.

Kıyafetlerimi değiştirmek için kalktığımda Jungkook'ta kalktı tişörtümü çıkarttım ve yeni bir tişört aldı ben bunu yaparken jungkook beni tam dikkat izliyordu. Aynısını o da yaptı o tişörtünü çıkarttı bende onu izledim. Nasıl bu kadar güzel kaslı vücuda sahip olabilirdi ki evet bende de karın kası vardı ama onun bedeninin yanında benim bedenim cılız kalıyordu ama bence bu ondan zevk alıyordu.

Yanına gidip tişört seçtim ona çünkü ben bu düşüncelerde kaybolurken o bir gömlek bile seçememişti. Ona seçtikten sonra bende sıcak olduğunu hissettim ve pantalonumu çıkarmaya karar verdim.

" Kookie hava çok sıcak pantalonumu çıkarsam sorun olur mu?" Tişört uzun olduğu için kalçamı örtüyordu ama eğilirken dikkat etmem gerekirdi.

" Sorun değil istediğini giy zaten hizmetliler bugün izinliler kahvaltıyı hazırlayıp gittiler.*

" Teşekkürler kookie." Uzanıp yanağına bir öpücük kondurdum. Ama bunun onu bu kadar tahrik edeceğini bilmiyordum.

Anında belimden tutup kendine bastırdı ve yavaşça pantolonun düğmelerini açtı.

Kendimi bırakmak istedim ama olmuyordu birşeyler Jungkook'u itiyordu.

" Ahm Jungkook yapma."

" Pantalonunu çıkarmak isteyen sen değilmiydin çıkarıyorum işte."

" Jungkook" diyip onu kendimden uzaklaştırdım."

" Ne oldu?" Diye sordu sanki endişeli gibi

" Kahvaltıya gidelim soğuyacak." Dedim ancak beni pek anlamış gibi gelmiyordu.

Gerçekten ne yaptığını anlamıyordum bir gün bok gibi davranırken ondan sonra yumuşuyordu.

Hala gözlerime bakıyordu. Kapıya doğru yürüdüm ancak kolumdan tuttu.

" Jimin yanlış yaptığım birşey mi var "

" Jungkook bir gün iyi davranırken hemen sonra soğuyorsun sanki sana yaklaştıkça batan birşey var gibi."

Jungkook daha fazla dinlemeden aşağıya doğru yürümeye başladı.

" Al işte bundan bahsediyorum gerçeklerden kaçıyorsun." Arkasını döndü ve yavaşça yanıma gelmeye başladı.

" Sadece 2 gündür yanımdasın Jimin bana ne yapacağımı söyleme beni tanımıyorsun."

" Tabii sen ilk geceden gördüğün kişilerle yatıyorsun gayet normal.. Ben yemiyeceğim aç değilim."

" Geliyorsun ve yemeğini yiyorsun Jimin."

" Aç olmadı-" Cümlem yarım kalmıştı beni omzuna alıp aşağıya indiriyordu.

" Ah j-jungkook bırak beni yemicem. " Diyip sırtına vuruyordum.

Sandalyeye beni bırakıp. Yemem için kafada bekledi. Ama ben yememek konusunda ısrarlıydım.

" Yiyecek misin yoksa yedireyim mi?" Omuzlarını silkeledim.

O sırada kapı çaldı. Jungkook sanki streslenmiş gibi benim kolumdan tutup üst kata sürükledi ve üzerime kapıyı kapattı. Ne oluyordu cidden.

Jungkook'tan gelen seslere göre aşağıya indi ve kapıyı açtı. Bağırışma sesleri geldi bu ses çok tanıdık geliyordu.

Ses Taehyung'a aitti. Ben bunu anladıktan hemen sonra 2 silah patladı.



..





Uzun zamandır yazmıyordum nasıl gidiyor kitap sizce ve sizce kim vuruldu veya vuruldu mu ??? <3






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐌𝐚𝐟𝐲𝐚 - 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin