Okulun ilk gününden geç kalmıştım. Herkes sınıflara gitmiş ders başlamıştı bense hâlâ müdürün odasını arıyordum bi duvara çarpana kadar,
- "Hay ben senin bu duvarı yolu ortasına," diyemeden karşımdaki adam konuşmaya başladı.-" Duvar mı sadece göğüslerime çarptın seni minik."
- "Minik mi?"
- "Evet minik her neyse galiba yeni geldin müdür de seni bekliyordu bu sırada ben Taehyung nöbetci öğrenciyim."
- "Çok saygılısın yeni gelen bi öğrenciye göre. Müdürün odasına gelmiştik."
Ben kayıtlarımı yaptırıp hemen çıktım sınıfım buralarda bir yerlerde olmalıydı ama bulamadım bende aramayı bırakıp kantine indim orda birkaç şey atıştırdıktan sonra yanıma o geldi Taehyung.
- "Umarım alışmışsındır okula."
- "Evet alıştım gibi ama çok büyük."
Oturabilir miyim diye sordu bense oturmasını istedim çünkü konuşabileceğim kimse yoktu.
- "Sen de mi 1. Sınıfsın" diye sordum oysa beni dinlemekten çok yemeğini yiyordu azındakileri bitirmeden konuşmaya başladı.
-"Aslına bakılırsa bazı sebeplerden dolayı bir sene geçiktim normalde 2. Sınıf olmam gerek ama 1. Sınıfım hangi dersliktesin bu arada?"
- "131. Derslikteyim sen?"
- "Aynı derslikteyiz sınıfta bir arkadaşım var diyebilirim değil mi artık"
- "Niye ki çok fazla arkadaşın yok mu yani bence çok iyi bi arkadaşsın."
- " Abim yüzünden başka arkadaşım yok desem daha iyi olur. "
- " Niye kötü birşey mi yaptı abin?"
- " Ondan nefret ediyorum onun yaptıkları beni çok etkiliyor." Niye bu kadar nefret ediyor ki?.- " En fazla ne yapmış olabilir ki?
- " Benim ailem biraz değişik bir aile yani bir tür örgüt gibi ama ben onlardan olmak istemiyorum." Ne yani ailesi mafya mıydı? Galiba öyle ama bence bu çok havalı bence tam tersi olmalıydı diye düşündüm.
- 'Bu bence çok havalı." Bunu söylediğim anda arkadan biri geldi uzun boyluydu saçları çok güzel görünüyordu simsiyah giyinmişti tıpkı bir mafya gibi.
- "Gidiyoruz" dedi
Kolundan çekiştirip Taehyung'a belli ki sinirliydi tae bana baktı bense git demiş gibi baktım. O yanımdan gittiğinde bende 2. Derse girmek için sınıfa girdim sınıfta kimse yoktu ben de en arkadaki yere geçtim. Gözden uzak olan yerlerde rahat oluyordum diye düşündüm daha sonra sınıfa o mafya gibi giyinmiş olan adam geldi. Yanıma geldi ve oturdu.
- " Taehyung ile konuşmayı bırak." O kim oluyorda bana karışıyordu cidden fazla olmaya başlamıştı önce Taeyung şimdi ise bu.
- " Sen kimisinde benim vereceğim kararlara karışıyorsun."
- " Senin sandığın kadar iyi biri değil jimin o."
- " Neden beni korumaya çalışıyorsun ki ve bence sen daha kötü birisin." Çok öfkelenmişti. Bana yavaş yavaş yaklaşıp bunu dedi;
- " Dediğimi yap ve Taeyung'a yaklaşma." Kafamı evet anlamında sallamıştım çünkü bu benim içinde Taeyung için de daha iyi olur diye düşünmüştüm. Ve
- "Jungkook adım."
- "Soran olmamıştı ama." Dedi bir ses. Bu ses Taeyung'a aitti.
- " Yerimden kalkarmısın abi jimin'in yanına ben oturacağım." Junkook bana imalı imalı baktı sanki birşey dememi istiyormuş gibi. Bende öyle yaptım.
- "Taeyung ben abinle oturmak istiyorum eğer is-."
- " Dediğini duydun hadi git." Taehyung bana hayal kırıklığıyla bakıyordu benimde kalbim kırılmıştı.
...........
İlk bölüm biraz kısa oldu aşağıdaki yıldıza basar mısınız? Seviliyorsunuz;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐚𝐟𝐲𝐚 - 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤
Hayran KurguNormal bir üniversite öğrencisi olan jiminin gizli hayranı olan jungkook ama bilinmeyen bir şey var jungkook bir mafya... fazla smut olacak, küfür fazla.