BIENG A TEACHER

247 40 40
                                    


"Jungkook, khawngaih takin thru tawh hram teh, ka lu a hai vek tawh a nia"  a phone bih lai mek dah nawk pah chuan Hoseok chuan a rawn ti vin ta hlar a.

Dik tak chuan chu chu a vawi khat sawina chauh pawh a ni tawh lo zawk a.

Jungkook chu Taehyung te thrian ho chhuah a trang khan a in chhung dung zim te ah chuan a vei tuak sek a, a sana manto bun chu a bih chhen bawk a, sana a bih zawh a piang chuan ring leh na zet hian a thaw hrawwwk zel leh nghal a. Hoseok chuan midang zawng aiin chu chu a lo ningfal leh bik tawh a, a khat tawk a piang in Jungkook chu a han vin leh thrak thrin a, awmzia erawh tun thleng in a la awm lo tluang zel chu a nia.

"Horsie, hau chhen lo teh. I hau ri pawh kha ka Ning tawh a nia" Yoongi meuh pawh chuan a rawn ti ve leh ta thlawt a. Yoongi meuhin chutiang a trawngkam a rawn neih tawh chuan, thil chu a nih Dan tur ai nasa uchuak lutuk in a thleeng tawh tihna a nih ber chu, mi a zawng a tihbuai harsa ber in a ka a ang ve tlat tawh a lawm.

"Dar 12 chu a ri a ni tawh mai a, naupang tan chuann a rei tawh mah mah a ni" Jennie in a rawn tih leh lek phei chuan Jungkook chu a pen chak sauh a, a ke per pawh a ring thra tawh khawp maai.

"Chu tia I ngaihtuah viau leh enge I va zawn mai loh. Nang vang hian 'lu vir miai miai' natna ka vei trep tawh ang"  Hoseok chuan a lo ti leh tan tan a. Ni e, kan Horsie hi a lung a awi lo, a awi mawlh lo chu a ni e.

Jungkook chu chair ah chuan ri bur khawp in a han thru chawrh a.

Hoseok bawk chu alo phu leh zuk hman tawh.

"Jungkook!! A eng tia kha ti em em a ring a I thrut le?! I ek hmahruai a bil vek ang a sin" Hoseok in a rawn tih leh nghal tan tan na chu hmeichhe ho chuan an lo nuih pui duar duar a.

Jungkook phone a rawn in ring tak ral ral ah chuan an ngawi ta thrap a.

Jungkook chuan a stove bul a a phone charge mek chu a han ban nghal zat a.

Caller id chu a pickup hma chuan a han melh zauh a, number hlang mai a ni.

"Hello"

"Aw sir Jungkook"

"Bogum, Tae a thra maw?"

Jungkook chuan Bogum a ni tih a hriat rual chuan Taehyung chanchin chu a han zawt nghal vat a.

"Ummm.. englo sir jung-"

"Lalpa leh! Sawi vat ta che mawle!" Jungkook chuan a ti vin nghal ta thrak a.

"Jimin a chatthla daih a" aw zawi rat a Bogum in a rawn tih chuan Jungkook chu a in perh tho rang teh e.

"Eng a! Zu in in tih sawi hlek suh!!"

Jungkook thinrim lutuk chu a sa deuh pup pup thei a.

Jungkook leh Bogum in biak na vel chu an lo ngaithla ve kar a, 'zu' part ah chuan a thiante chu an lo euuuu deuh dual a.

Dik tak chuan tiang em em a Jungkook a hlauhthawn  leh thlabar hi an la hre ngai lo a, an la hmu ngai hek lo. Ho ve phir pher tak a niin, eng mah hi a la serious ngai em em hran Chuang hlek lo a, Taehyung erawh hi chu a lak serious hmel in a chungchang pawh a uk sak mah mah tih chu ni khat pawh tling lo an chamchilh chhung hian an hre Chiang khawp mai.

"Umm... Sir... Dik tak chuan Taetae chuan beer chauh a in... Ka ti tak tak" Bogum chuan a la rawn ti leh tak ang deuh deuh a.

"Park Jimin, I chak lo viau ang!!" eng dang sawi ta lo chuann Jungkook chuan a han ti leh ang tuarh a. Fight ropui lemlo tak chu a thleng leh ngei dawn e.

Jungkook chu in bengdaih tum tak chuan a han thaw chhuak halh halh a ,

"Awle Bogum, Taehyung chu ka rawn hruai ang. Lo awm reng ang che u" pangngai tak chuan a ti chhuak ve ta hram a.

🍒TAEKOOK ONESHOTS🍒Where stories live. Discover now