Merhaba bu 1.bölüm Yazım yanlışım olursa şimdiden özür dilerim satır aralarında yorum yapın lütfen hadi başlayalım.
İyi okumalar😘.
Merhaba ben Yağmur Karataş şu hayatta en sevdiğim şey abilerim ile uğraşmak "abilerim hadi kalkın kahvaltı yapıcaz" abilerimin yanına gidip yanaklarına öpücük kondurdum abim esneyip ayağa kalktı ve beni odadan dışarı çıkardı "izninle şimdi üstümü değiştircem hadi bücür çık odamdan" dedi Baran abim "ben bücür değilim bana bi daha bücür deme" dedim çünki ben bücür değilim bücürmüyüm ve bana neden bücür diyo boydan dolayımı yoksa yaşımdan dolayımı "sen bana göre bücürsün bücür" ben bücür değiliiimm "bana neden bücür diyosun abi ben bücür değilim" tabikide boydan dolayıdır çünki abimin boyu 1,90 dı ve bende 1,65 bu kadar kısa olmak zorundamıyım yaa
"Çok kısasın canikom hadı çık üstümü değiştiricem" o kadar kısamı görünüyorum ben cidden "tamam abi,çabuk ol ama seni bekliyoruz kahvaltı yapıcaz."şimdi yemek salonuna gidiyorum dur gitme yağmur barış abine bakıcaksın uyandımi diye dur gitmeden önce soğuk su alıyım çünki kalkmadıysa üstüne dökücem suyu ilk önce mutfağa gidelim ve soğuk su alalım mutfağa girdiğimde Hacer teyze vardı o kim diyosanız evde çalışanımız yemekleri çok güzel yapiyo her neyse ben su almaya geldim mutfağa mutfağa girdim soğuk su alıp çıkarken içeri Annem girdi "günaydın Anne" annem soğuk suyu napıcan derse her neyse içicem derim ama elimden alırsa boğazın şişer diye her neyse "Günaydın kızım" oturup sohbet etmicez sonuçta neyse "Anne ben yemek salonuna gidiyorum"giderken annem bi an "soğuk suyla napıcan kızım" içicem anne dicemde yalan ne diyim oğlun uyanmadı üstüne soğuk sumu dökcem diyim her neyse "içicem anne" lütfen almasın elimde boğazın şişer diyo Allah'ım lütfen "tamam kızım bende gelirim az sonra işim var mutfak'ta biraz" ohh almadı elimden her neyse şimdi merdivenlerden çıkması var asansörle çıkıcam 3.kat da Barış abim hadi bakalım gidelim asansöre bindim ve 3.kata çıktım abimin odasına sessizce girdim hadi Bismillah diyip abimin üstüne doğru suyu döktum ve geri çekildim abim küfrederek kalktı "yağmur sen bittin" gülmemeye çalıştım ama tabikide kendimi tutamayıp kahkaha attım abim bana ters ters bakıp durdu yüzümden gülümsemem soldu şimdi kaçma zamanı koş yağmur koş ben kaçarken abim arkamdan geliyodu ve Baran abimin odasına girdim yanlışlıkla kendi odama gircektim giremedim hızlı koşup duramadığım için baran abimin odasına girdim kapıyı kapatıp kilitledim arkamı döndüğümde abim t-shirt ünü giyiyodu hemen kapıya doğru döndüm abimin karın kaslarımı vardı lan ne zaman yaptı "ne oluyo Yağmur" normal bişey odasına aniden girip kapıyı kilitledim "Barış abim kalkmayınca üstüne soğuk su döktüm oyüzden beni kovalıyo" Barış abimin sesi geliyodu bana bağıriyodu 'sen bittin' Barış abim kapıyı zorluyodu açmak için, aklıma bi fikir geldi bi an kapıyı açtım ve Barış abim Baran abinin üstüne düşmüştü, bende hemen kapıdan çıktım ve yemek salonuna gittim yemek salonunda Annem ve Babam vardı içeri elimi çırparak girdim, babamla annem bir birine baktılar babam gülerek "yine ne yaptın"dedi tabikide olayları anlatcaktım ama anlatmayı istemedim, abimler gelince anlatır yalansız bi şekilde inşallah "hiç"dedim.Babam tamam der gibi başını salladı ve babam'ın yanına oturdum, oturduğum zaman abimler içeri girdi bende onlara dönüp yapmacık bi gülümseme gönderdim ve sonra önüme döndüm, yanıma Barış abim, onunda karşısına Baran abim oturmuştu. Babamla Baran abim arabalar hakkında ve alım satım işleriyle alakalı şeyler konuşuyodu Barış abimde telefonuna bakarak kahvaltısını yapiyodu "bugün awm'ye gidelim mi kızım" dedi annem, tabikide evet dicem evde canım sıkılarak oturmak istemiyodum, "olur anne canım sıkılır zaten evde gidelim"dedim, "kaçta gidelim" dedi annem, bence kahvaltıdan sonra gidelim hemen dimi biraz geç gidersek o saatimi beklicem o kadar, kahvaltı yaptıktan sonra gidelim bence "kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanıp gidelim anne" dedim ,annem onaylarcasına başını salladı "bende gelcem" dedi Barış abim aman gel hemen kıskanç "anne ben odama gidiyorum hazırlanıcam" odama gittim banyoya girdim işlerimi halledip çıktım dolabımın karşısına geçtimBunları giydim saçımı düzleştirdim parfümümü sıkıp telefonumuda aldım çıktım asansöre doğru gittim ve asansörün kapısının açılmasını bekledim asansör kapısı açıldı ve asansörde baran abim vardı bende asansöre bindim ve salona gittik salonda Babam yoktu ,Annem ve Barış abim hazırlanmıştı beni bekliyolardı Baran abimde arkamdan geldi "Babam nerde?" dedi baran abim "Galeriye gitti" dedi Annem, Baran abim tamam der gibi başını salladı ve tekli koltuğa oturdu "Anne hadi gidelim ben hazırım" dedim ve annemle barış ayağa kalktı "hadi gidelim" dedi barış abim "ben sizi bırakırım galeriye gidicem zaten" dedi baran abim "tamam oğlum" dedi annem ve hep beraber evden çıktık.
💫
Şuan awm çıkışındayız ve elimizde bir sürü kıyafet poşetleri vardı, annem baran abiyi aradı ve baran abime bizi almasını söyledi bi kaç dakika sonra baran abim geldi ve bizi aldı, bluetooth kulaklığımı takıp telefondan bi müzik açtım kafamı arabanın camına yasladım ve gözlerimi kapattım.
Başımda baran abimin sesiyle uyandım "hadi uyan güzelim artık yemek yiyicez" dediğini duydum ama çok uykum vardı hala ama karnımda acıkmıştı en iyisi kalkıp yemek yiyim sonra yatiyim abime tutunarak kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp çıktım ve merdivenlerden inerek yemek salonuna geldim herkes masada oturuyodu bi tek ben eksiktim bende baran abimin yanına oturdum ve yemek yemeye başladık yemek yedikten sonra salona geçtik ve oturuyoruz, canım sıkıldı ve bahçeye çıkıp armut koltukların birine oturdum 1-2 dakika sonra elinde sıcak çikolatayla baran abim geldi ona baktım ve ne oldu der gibi başımı salladım elindeki sıcak çikolatanın olduğu kupayı verdi bende aldım ve yaslandım biraz sohbet ettik ve içeri geçtik sonrada aileme iyi geceler diyip odama gidip uyudum.Merhabaa nasıl olmuşmu arkadaşlar 2.bölümde neler olmasını istersiniz, yazın yorumlara ve arkadaşlar lütfen satır aralarında yorum yapın devami gelcek 1hafta sonra, 1hafta sonra görüşürüz arkadaşlar bay bay 😘👋💫