Capitolul 1

115 7 2
                                    

Totul a inceput cu mult timp in urma in orasul Bellano, un mic oras destul de frumos... dupa cum se poate deduce si din nume. Din pacate acea frumusete divina era tulburata de tristetea de pe chipurile oamenilor ce locuiau acolo. Nimeni nu stie exact de ce erau asa de tristi cu totii dar acest lucru nu se mai oprea.

Lucrul special din acel oras era ca acolo exista o fata pe nume Lucy ce mereu avea zambetul pe buze in ciuda tristetii ce domnea in jur. Lucy nu era o fata prea speciala din punctul ei de vedere.Ea era indragostita de carti. Iubea sa citeasca, deci toata lumea o cunostea de la biblioteca din Bellano. Singurul lucrul pe care il iubea mai mult decat cititul era fratele sau mai mic John, sau cum ii spunea lumea"Johnny". Lucrul trist e ca parintii lor au murit intr-un accident de masina la un an dupa ce s-a nascut Johnny. Deci micuta Luci o fata de 13 ani a trebuit sa se maturizeze inainte de vreme si sa-l creasca cum poate pe fratele sau mai mic de 6 ani.

Intr-o zi ea pleca la biblioteca sa imprumute o carte. Pe drum privirea ii fu furata de pustietatea strazilor. Nu putu sa nu vada ca nu era chiar nimeni pe strada.

Dupa ceva timp ajunse la biblioteca. Curios e ca nici acolo nu era nimeni. Chiar nimeni.

Se plimba printre rafturile pline cu carti, prafuite dar totusi in ordine alfabetica. Dintr-o data un sunet ciudat se auzi in spate ei. Un baiat era chiar in spatele ei. Cand Lucy se intoarse ii vazu parul brunet ce ii cadea frumos pe ochii lui mari si luminosi de culoarea cerului. Lucy ramase atintita spre baiatul cu acei minunati ochi albastii.

Pe fata lui era schitat un zambet abia vizibil. Dar dintr-o data zambetul disparu si el incepu sa se departeze de fata incepind sa fuga. Lucy il urmari dar in zadar. Era prea rapid.

Ea opri la o masa prafuita si incepu sa planga in hohote. Tot ce parea sa fie important pentru ea disparea fara urma. Dintr-o data un biletel mic aparu in fata ei si langa bilet era o catre. Pe bilet scria:

"Daca vrei sa ne mai vedem vreo data citeste din carte in seara aceasta. Semnat, Rubben."

Lumea viselorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum