A stat o secunda, uimita, in timp ce se uita la cartea de pe masa. Era groasa, usor prafuita, iar sub stratul de praf se ascundea o coperta facuta manual din piele fina, cu litere ingrosate si frumos scrise, toate cusute de o mana dibace. E atat de frumoasa! Dar intrebarea e: Ce se ascunde inauntru?
Cand a deschis cartea nenumarate cuvine erau scrise frumos pe paginile ingalbenite de vreme.
Povestea incepea cu o fata ce la un moment dat a intalnit un baiat. Lucy nu putu sa citeasca prea mult din carte pentru ca somnul o purta intr-o alta lume, diferita.
Cand fata putu sa vada noua lume in care era... ramase socata.Lumea pe care o vedea era o lume de vis, plina cu flori inmiresmate si copaci cu fructe gustose. Soarele stralucea puternic pe cerul senin fara nici o urma de nori. Pasarile zburau libere si vizibil fericite prin vazduh iar, oamenii erau mult mai diferiti decat cei cu care se obisnuise Lucy. Oamenii de aici erau zambitori, imbracati colorat si buni unii cu altii.
Totul era ca un vis. Si cand totul parea cu nu poate fi mai bine in fundal se vazu o pata mai incolora. O persoana potrivit de inalta, cu gluga pe cap si cu o vizibila tristete pe chipul sau.Singurul lucru mai colorat la acea persoana erau ochii mari de un albastu ca si cerul. Era Rubben.