bir gunde 2 bolum hadi iyisiniz gene 😉 sirf bir gune 2 bolum aticam diye matematik calismayi biraktim kimmis en iyi yazar??? (saka)!!!!!!!
bu arada bu sefer bu bolum duz yazi biraz degisiklik yaptim text olmazdi 😝
ama duz yazi yazqmiyom lutfen begenmezseniz kizmayin 😔😔😔 optum vote verin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
___________________________jungwon evinin önünde ecel terleri dökerken sunghoon ve jake'in onu almasını bekliyordu. yaklaşık yarım saat -hatta yarım saaten daha fazla- boyunca bu soğuk havada dışarda durmuş ikilinin onu almasını bekliyordu. birden içinden 'acaba beni unuttular mı?' diye düşündü, sonuçta bunlar jay'in arkadaşlarıydı, aynı bokun laciverti.
en sonunda dayanamamış telefonunu cebiden çıkarmış açmıştı, sunghoon'a yazıcaktı ki ikiliden olan cevapsız çağrılar ve okunmamış mesajları görmesi ile döktüğü ecel terlerini bu sefer götünden dökmeye başlamıştı.
tam sunghoon'u arayacakken arkadan jake'in "lan yarram iki saattir sana yazıyoruz neden bakmıyorsun telefonuna titremiyor mu da bu telefon neden bakmıyorsun?" demiş ve evinin önündeki bahçede bulunan jungwon'nun yanına gelmişti koşarak.
kısa bir süreliğine nefeslenirken jungwon yanındaki çocuğu cevaplamıştı "özür dilerim, telefonum rahatsız etme modundaydı. hem ben sizi burda bekliyorum yarım saatir neden gelmediniz?"
"lan yarram telefonuna baksaydın görürdün, sokağın başında yol çalışması varmış seni orda bekliyorduk." jake bunları derken en sonunda kendine gelmiş ve jungwon'u süzmeye başlamıştı.
"lan kendine keşke çeki düzen verseydin jay'in anneside orda olucaktı." dedi sonra jungwon'nun üzerinde bir kaç değişiklik yapmaya başladı.
"anneside mi orda? ne!" jungwon birden paniklemiş ve ne yapacağını şaşırmıştı. "ayyy jake oğlu böyleyse annesi daha beterdir gitmesem mi ben?" jungwon kendince durumu gözünde büyütürken jake ise jungwon'a çeki düzen vermeye devam ediyordu.
"roseanne teyze jay'e hiç benzemez merak etme. sadece kıyafete takılır o. bu yüzden sana çeki düzen veriyorum şu an sonra sunghoon'nun yanına gideriz arabayla hooop mekana." jake en sonunda jungwon'u düzenlemeyi bırakınca eserine bakıyordu.
"hmmm, bir şey eksik gibi." ne ekleyeceğini düşünürken "ha!" diyip boynundaki kolyeyi çıkarıp jungwon'a taktı ve geri çekildi.
"işte budur, oha jungwon harika gözüküyorsun." demiş ve ellerini çarpmıştı. "tamam hadi gidelim yolda konuşuruz her şeyi stres yapma roseanne teyze seni çoktan sevdi bile. eğer sunghoon'u biraz daha bekletirsek bizsiz gidicek." demiş ve jungwon'u elinden tutup koşmaya başlamıştı.
.
en sonunda üçlü jay'in olduğu yere gelmişti. jake ve sunghoon oldukları yere çok alışık oldukları için yabancılık çekmeden içeri ilerlemeye başlamışlardı.
jungwon ise bulundukları ortamın lükslüğünden ve yabancılığından ne yapacağını bilmeden kızararak sunghoon ve jake'i takip etmeye başlamıştı.
başı aşağı eğik bir şekilde yürürken sunghoon onu tutup "oğlum kalksana ne üzüyorsun kendini." demiş ve jungwon'a cesaret vermişti.
ardından karşısındaki kapıcıya "bay kim naber ya! araba anahtarları burda al bakim." demiş ve elindeki anahtarları adama fırlatmıştı. uhm, biraz fazla rahattı. jungwon ise ne yapacağını bilmeden açık kahverengi paltosunun eteklerini tutup öylece duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wholesome, enhypen
Fanfictionher şey sunghoon'nun sunoo'yu dikizlemeye başlaması ile başlar texting sunki, jaywon, jakehoon 220212 #1 sunoo 050322 #1 jay 110322 #1 jakehoon 110322 #1 heesung 😢 la #2 enhypen!! 120522