jakehoon'dan once su ikisini halletmem lazim kusura bakmayin 😡😡 heeseung'u merak etmeyın uzulmeyefek yeni sevgilisi benim!!!! nyse saka valla uzulmicek
__________________________
(jungwon, niki ile konuştuktan hemen sonra)niki'nin bana attığı konumu incelerken bir yandan da geriliyordum. çünkü hiç bir zaman kendimi 'zengin' insanların yanında rahat hissetmiyordum. neden bilmiyorum fakat böyle olması biraz garibime gidiyordu doğrusu...
fakat orada tanıdığım insanların olacağını hatırlayınca gerilmenin bir manasının olmadığını düşünerek omuzlarımı silktim(?)
hızlıca üzerimi değiştirdikten sonra aynadan kendime baktım ve saçlarımla oynamaya başladım. daha yeni duş almıştım ve bu yüzden nemli duruyorlardı. güzel göründüğünü düşünüp aşağı inmek için adımladım fakat annemlerin odasının önünden geçerken birden duraksadım
içimden bir his nedense bugün makyaj yapmam gerektiğini söylüyordu.
yani, küçük bir makyajdan zarar gelmezdi değil mi? annemin odada olduğunu bilmemle odaya dalmam bir olmuştu.
dudaklarımı büzüp annemim camının önündeki koltukta oturup kitap okuduğunu görünce yanına ilerledim ve ilgisini bana vermesi için ellerimi çırpıştırıp durdum.
annem en sonunda kafasını kaldırıp bana bakmıştı. bu kadar şık giyindiğime şaşırmış gibi duruyordu ve yanılmamıştım. "jungwon bu güzelliğini neye borçluyuz?" demiş sırıtmıştı.
"aklından hiç öyle şeyler geçmesin anne. niki ile buluşacağız ve birden içimden makyaj yapmak geçti." dedim ve pencerenin kenarına yaslanmaya başladım.
annem biraz düşünmüş gibi yaptıktan sonra oturduğu yerden kalktı ve beni tutup makyaj masasının koltuğuna oturtmuştu.
ellerini omuzlarıma koyup biraz masaj yaptıktan sonra bana "nasıl bir şey istersiniz beyefendi?" demiş benden talimat beklemişti.
"sence şu an bana ne gider? abartıyı sevmediğimi biliyorsun umarım, abartmadan sade bir şeyler yapabilirsin." demiş ve başımı anneme kaldırmıştım. o da karşılık olarak bana bakmış ve elini omzumdan çekip fırçalara uzanmıştı.
"o zaman bekle ve gör nasıl şaheser yapıyorum seni." demiş ve gülüp makyajımı yapmaya başlamıştı.
kısa bir süre sonra fırçayı bırakıp "şükür bitti." demiş ve eline bir nemlendirici alıp bana uzatmıştı "sürmek ister misin?" derken ben sadece aynadan kendime bakmakla meşguldüm.
annem bu sırada "bunu evet olarak kabul ediyorum." demiş kafamı tutup nemlendiriciyi dudaklarıma sürmeye başlamıştı.
nemlendiriciyi sürdükten sonra dağıtmak amaçlı dudaklarımı birbirine sürtüp aynadan kendime bakmaya devam ettim.
"şaheser yapmak hakkında haklıymışsın anne, cidden harika görünüyorum!" dedim ve ona sarılmıştım. sonrasında saate bakınca biraz zaman geçtiğini fark edip masadan kalktım ve kapıya yöneldim.
anneme haber vermek amaçlı konuşmaya başlayacakken annem "bir şey demene gerek yok gidebilirsin, sadece eve gelmeyeceksen bana mesaj at yeterli." demiş ve gülümsemişti.
anneme karşılık verip ona gülümsedim ve kapıya ilerlemeye başladım. içimde garip bir his vardı ve umuyordum ki yanılıyor olurdum.
kendimi dışarı atmamla birlikte telefonumu çıkarmam bir olmuştu. niki'nin attığı konumu incelerken çok uzakta olmadığını fark etmiştim. bu da yürüyerek gitmemi engellemezdi herhalde, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wholesome, enhypen
Fanfictionher şey sunghoon'nun sunoo'yu dikizlemeye başlaması ile başlar texting sunki, jaywon, jakehoon 220212 #1 sunoo 050322 #1 jay 110322 #1 jakehoon 110322 #1 heesung 😢 la #2 enhypen!! 120522