-
Zengin olsaydım, bir tek bakışın için tüm servetimi verir, bir gülüşün için dünyanın tüm altınlarını ayağına sererdim, ama böyle bir servetim yok. Bu yüzden sana hayatımdaki en değerli şeyi vereceğim : Kalbimi vereceğim sana Taehyung..
Gözlerine bakıp ruhumun yansımasını ve bana karşı duyduğun sınırsız sevgiyi görmekten daha iyi ne olabilir? En kötü şeyde senin gözlerine baktığımda bana karşı duyduğun sınırsız sevgiyi görmememdi.
Bir insanın sadece bir kez mutlu olabileceğini düşünüyordum, ama seninle birlikteyken her dakika, hatta her saniye mutluydum ben.
Bu dünyada, her sabah uykulu gözlerini görmekten ve sana sarılmaktan daha güzel ve romantik bir şey yok. Seni gördüğümde sana sarılmak istiyorum Taehyung.
Sadece tek bir kelime kalbimin daha hızlı atmasını sağlıyor: İsmin.
Ben senin her ismini duyduğumda kalbim ağzımdan gelicek gibi oluyorum.
Senin ismin bile karnımın kelebeklenmesine sebeb oluyor Taehyung.
Sonsuzlukta nerede kalmak istediğimi sorsaydın, cevap çok basit olurdu: Kollarında.
Bana bir kerede olsa sarılmanı isterdim. O kokunu içime çekmeği isterdim.
Tüm hayallerim seninle tanıştığım gün gerçekleşti.
Seni düşünmek nefes almak gibi. Hayatta kalmak için şart bu.O içten gülüşünle, seninle tanışmadan önce sahip olduğum buzlu kalbi bile eritebilirsin. Bana verdiğin mutluluk için sana minnettarım, seni seviyorum.
O mutluluğu gidişinle üzüntüye çevirsen bile.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚄𝚢𝚞𝚜̧𝚝𝚞𝚛𝚞𝚌𝚞 || 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ✔
Fanfiction𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄, 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗂𝖼̧𝗂𝗇 𝗈̈𝗅𝖽𝗎̈. 𝖳𝖺𝖾𝗁𝗒𝗎𝗇𝗀 𝗂𝗌𝖾 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗂𝖼̧𝗂𝗇 𝗒𝖺𝗌̧𝖺𝖽ı. - Bu sαdece bır kurgudur - 𝖸𝖺𝗓ı𝗅ı𝗆 𝗒ı𝗅ı: 𝟤𝟢𝟤𝟤 - - - - Tᥲmᥲmᥣᥲᥒdı ✔