1.0 - Final

69 10 18
                                    


Taehyung elindeki telefonu kapattı. Diğer elindeki küçük zarfda telefonun şifresi yazıyordu. Taehyung elindeki telefona baktı. Gözleri dolmuştu. Gözleri yatağın üzerinde uzanan Jungkookun bedenine gitti. Şu an gidip ona sarılsa, onu öpse hiç bir şey değişmiyckti. Cansız bir bedene bunu nasıl yapardı?

Bir yıl boyunca arayıb sormadığı adamın ona yazdığı mesajı görür görmez attığı konuma gelmişti. Dağlık bir yerde kocaman bir evde nereden bilebilirdi bir cesedin olduğunu?

Hatta o cesedde Jeon Jungkooksa

Onu seven adamı görmemişti. Oda onu seviyordu ama sadece bunu ona demeye korkuyordu. Aşk yüzünden uyuşturucuya başlamıştı ve yine aşık olmayacağına dair yemin etmişti bu adam.
Ama bilemezdi ilaçları aldığı adama aşık olacağını. Onu her gördüğünde daha da kötü oluyordu. Jeon Jungkook Kim Taehyungun kalbine iyi gelmiyordu. O yüzden uyuşturucuyu bıraktı. Jeon Jungkooka dahada bağlanmamak için bıraktı uyuştucuyu.

Bilmiyordu, sevdiği adamında onu sevdiğini.
Bilmiyordu, sevdiği adamı üzdüğünü.
Bilmiyordu, sevdiği adamın onun yüzünden intihar edeceğini.

Ağlamayacaktı, çünkü Jungkook istememişti ağlamasını.
O yüzden kendini zorda olsa tutmaya çalışıyordu.
Yatağa uzandı ve kollarını cansız bedene sardı.
Sımsıkı sarıldı o cansız bedene.
Jungkookun bir an içinde gözlerini açıb onun sarılmasına karşılık vermesini istedi.
Bunların hepsinin bir rüya olmasını diledi.
Şu an oda canına kıyabilirdi ama yapmıyordu.
Sevdiği adam yaşamasını istiyordu.
Sevdiği adam onun için yaşamıştı bir yıl.
Şimdiyse o ömrü boyunca sevdiği adam için yaşıycaktı.

-SON-

𝚄𝚢𝚞𝚜̧𝚝𝚞𝚛𝚞𝚌𝚞 || 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin