Došla sam u hotel i požurila u sobu. Sredila sam ruku i stavila zavoj. A onda sela na krevet.
Bože, šta ovo bi? - Upitam kao da ću dobiti odgovor. Legla sam na krevet uz uzdah olakšanja. Bila sam preumorna tako da sam se istuširala i legla u krevet.
Sledećeg jutra sam dobila poruku od sestre da dođem na doručak.
Dok sam se spremala pogledala sam u telefon i videla da sve bruju o meni i mom bratu. Sa sve natpisom ,,Poznati model Viktorija Todorov i Alekseja Todorov ured skandala.'' Da moj otac me toliko ''voli'' da mediji ni ne znaju da smo Aleksej i ja brat i sestra.
Dolazim do vile i ispred nje vidim nepoznato vozilo. Međutim kad bolje pogledam u auto prepoznam ga i przo potrčim unutra.
Bože kako sam glupa nisam Stefanu rekla da mi je Aleksej brat! Bog zna šta misli. Utrčavam u kuću i zatičem Stefana kako pesnicom udara Alekseja, moju majku i oca kako pokušavaju da ih rastave. Brzo stajem između njih.
Stefane stani! On mi je brat.... - Staje odjednom i gleda u mene.
Molim?
Izvini, nisam ti rekla ali moja poriodica je... Pa... Nije onako kako bi ja htela da bude... - On se smiruje i Aleksej ustaje sa poda.
Jel mene neko zajebava!? Ti si sa mojom sestrom? - Kako se Aleksej obraća Stefanu zaključim da se poznaju.
Vi se znate?
Da od fakulteta, išli smo zajedno. Drugovi smo.
Sa ovim kretenom? - Upitam Stefana.
Vidim da se ne slažete. - Stefan dolazi i podiže mi ruku koja je prokrvarila.
Jesi dobro?
Da, nije strašno. - U tom trenutku sestra dolazi do mene.
Treba da ideš kod doktora to da ti pogleda.
Dobro sam daj da prvo ovo rešimo. - Ne želim da izgubim Stefana.
Idi prvo kod doktora pričaćemo kad se vratiš.
Ali...
Razumem, uredu je. - Zagrli me pa odem sa sestrom kod doktora.
. . .
Dakle imaš dečka? - Upita me dok čekamo da me doktor prozove.
Da...
Što mi nisi rekla. Prelep je. Poznajem ga, druži se sa našim bratom. Dobar je on.
Znam.
Znaš ali?
Nema ali on je savršen.
Mirišem da opet ima ali?
Ne znam mislim ja nisam...
Pored tebe je tip ipo koji ne samo da je prelep nego je i bogat, san svake žene usto je i predobar i ludo zaljubljen u tebe što se vidi iz aviona. Pa šta tebi fali u glavi ako nije on?
Ne znam, nisam rekla da nije on samo...
Evo je samo?
Nekad mislim da je previše dobro da bi bilo istinito. Plašim se da ne uprskam...
Pa onda ti ostaje da samo ne uprskaš.
Puno si mi pomogla, jer znaš?
Nema na čemu i drugi put. - Nasmejemo se obe. Mene prozovu i ja ulazim. Pregleda mi ruku očisti i opet zavije. Kaže mi da sam je verovatno udarila pa je opet prokrvarilo jer je rana malo dublja ali nije strašno. Izađem ali moje sestre nema. Zovem je ali se ne javlja. Gde je dođavola otišla?
Na izlazu iz bolnice slučajno zakačim ženu.
Izvnite - Žena sedi dole i plače.
Jeste li dobro? Jeste udarili ili slomili nešto? - Guši se od suza pa se i ja uspaničim i krenem po doktora ali me ona uhvati za ruku.
Trudna sam... - I krene još jače da plače.
Pa to je divno. - Osim ako je otac kreten ali bojim se i da pitam.
Ali ja sam se tek verila.
Dobro dajte da popijemo čaj i porazgovaramo. - Šta ću.
Ajmo do mene blizu živim. - Otkucam poruku sestri i krenem sa ženom.
Uvela me u lepo sređen stan.
Sedi, inače ja sam Diana. Nisam se ni prestavila.
Viktorija Todorov.
Ajme meni ti si model jel tako?
Da. - I tako se mi raspričale dva sata kad dolazi njen verenik. Prepoznam ga odma. Advokat što mi je dao vizitku i zbrisao. Izgleda da se i o mene seća pa se pozdravio sa mnom.
I tako ona njemu govori da je trudna a on nikad sretniji uzima je i zavrti. Vidi se da se vole. Ubrzo sam krenula da idem ali pre toga sam razmenila brojeve sa Dianom čini se da smo se sprijateljile brzo.
Od svega što se desilo danas nisam stigla da se vidim sa Stefanom a sestra mi se samo javila da je došla kući. Tu je nešto čudno. Stefan me je čekao ispred hotela.
Izvini ovaj...
Uredu je. Nisam ljut, znam da se ne slažeš najbolje sa svojom porodicom. Samo znaš volim te i ne želim da ti se nešto desi.
Znam.
Moram da se vratim ostavio sam posao ne dovršen i pojurio ovamo kad sam video vesti.
Dobro. - Zagrlim da i pozdravim sa njim i on odlazi.
Ja njega stvarno ne zašlužujem. Pitam se dokle će da ima strpljena za mene i da bude sa devojkom koja čak ne može ni da... Nasmejem se tužno i uđem u hotel. Jedva čekam da legnem...
#Imam previše obaveza pa nastavaka nije bilo dva dana, izvinjavam se ali ne stižem.
YOU ARE READING
Ozloglašeni advokat
RomanceDa li ste nekad čuli za Ognjena Pitersona? Sa takvim advokatom nema šale, od takvog advokata se beži glavom bez obzira...