Kim Bu Hain!

1 0 0
                                    

Dün gece aklıma takılan sorulara yanıt bulabilmek için Vehbi Salman'ı biraz araştırdım. Yani düşünecek olursak bankanın sahibi neden kendi bankasını soysun ki?
Biraz araştırdıktan sonra cevabı buldum. Vehbi Salman yaklaşık 3 ay önce tüm mal varlığını kumarda kaybetmiş. Birikimlerini, evini, arabasını, elinde bir tek bu banka kalmış. Anlaşılan birileri kirli oyunlar peşinde. Kendi kendini soymak mı? Müge Anlı'da görülebilecek bir olay :D
Araştırmamı bitirdikten sonra uyudum ve bu sabah soygunun gerçekleştiği bankaya geldim. Banka müdürüne Vehbi beye ulaşıp buraya çağırması için talimat verdim. O gelene kadar bende diğer personellerle Vehbi bey hakkında biraz sohbet ettim.

Selma Keklik (43)--16 senedir bu bankada çalışıyor. Müdürden sonra en kıdemli personel.

"Selma hanım 16 sene çok uzun bir süre, bu süre içerisinde gerek müdür beyle gerek Vehbi beyle aranızın iyi olduğunu düşünüyorum. Yanılıyor muyum?"

" Serkan bey ben bu işe 16 yılımı verdim, gecemi gündüzüme kattım.
Binbir emekle yılmadan çalıştım çabaladım bir yerlere geldim. Siz beni nasıl hırsızlıkla suçlarsınız?!"

Dedi sert bir tavırla. Halbuki ben onu suçlamadım. Bir anda gerildi. Çok şüpheli bir tavırdı. Ya bu kadının olayla bir ilgisi var, ya da birşeyler biliyor ama saklıyor!
Biraz daha üstüne gitmeliyim..

" Selma hanım öncelikle ses tonunuza dikkat edin! Ben buraya bu olayı çözmek için gönderildim. Eğer bi suçunuz yoksa zaten ortaya çıkar. Bunda bu kadar gerilecek birşey yok.
Size şunları sormak istiyorum.

*Müdür ve Vehbi beyle ne derece yakınsınız?

"Müdür beyle 16 yıllık bir hukukumuz var. Allah için bu güne kadar hiç bir sorunum olmadı kendisiyle fakat herhangi bir samimiyetim de yoktur. Kendisini çok severim ama saygı çerçevesindeki durumumuzu hep koruduk.
Vehbi beyle aramız çok iyi her geldiğinde bana karşıdaki fırından sevdiğim kurabiyelerden getirir. Fırının sahibi de Vehbi Bey'in arkadaşı olduğu için önceden ayırtır gelmeden."

Karşıdaki fırın mı?
Orası için aylardır kapalı dediler.
Kamera görüntüleri izlemek istedim ama kimse yok. Kapalı dükkan.
Bu işte bir iş var..

"Demek karşıdaki fırından kurabiye alır. O fırının uzunca bir süre kapalı olduğu soylendi. Yoksa değil miydi?"

"Ah öyle mi dendi! Çok özür dilerim sanırım ben karıştırdım kusura bakmayın lütfen."

Bu kadının hal ve hareketleri hoşuma gitmedi. 3. şüphelimiz ,

"Selma Keklik"

Burada garip olaylar dönüyor!
Bataklık gibi gitgide saplanıyorum.
Acilen Vehbi bey ile görüşmem gerek...

Devamı için takipte kalın!
Yorum ve beğenilerinizi lütfen esirgemeyin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bul BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin