4

177 11 4
                                    

Şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim ben çok seviyorum. Birde artık kimin ne giydiğinide atacağım ama herkesi değil. Şimdi nasıl anlatacağımı bilmiyorum anlarsınız siz ksdskwkd.

Mikasa: Sasha abartma o kadar da değildir yani!

Sasha: Tamam be 1 hafta. (Ne kadar az bir süre 2 yıldan 1 haftaya düşwek.)

Eren: Neyi bekliyonuz kalkın hadi.

Mikasa: Yayıldım ben o zor.

Eren: O zaman ben alırım.

Mikasa: Tehdite bak ya. Kimi kandırıyon Rulo?

Eren: Uf söyleme şunu ya.

Mikasa: Sen kızdın mı kıyamam. (Şimdi senaryo güzelleşsin diye bir değişiklik yapalım Eremika ex olsun *eski sevgili*)

Eren: Bunu 1 yıl öncede söyleyebilirdin.

Mikasa: O 1 yıl önce bana cehennemde böyle daha iyi.

Connie Levi'ye dönerek: Ortam kızışıyor hocam.

Levi: Neden?

Ymir: Bu ikisi ex. Dursun ya kavga izleyek azcık.

Levi: Mikasa gel hadi.

Mikasa: Senle yarın görüşeceğiz Eren unutturma!!

Levi: Uzatma Mika!

Mikasa: Tamam be!

Mikasa arabada Eren'i içinden eze eze gider. (Arkşlar bu hikayenin sonu kötü kskasksdıxuzux)

Eve gidip uyurlar. (Hızlı geçişim ;))

Sabah okula gitmek için Mikasa hazırlanır.

Giydiği

Levi'nin giydiği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Levi'nin giydiği

Levi: Hazır mısın Mika?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Levi: Hazır mısın Mika?

Mikasa: Eveeeet, Hadi bir an önce gidelim.

Levi: Eren'le kavga edeceksen baştan götürmem.

Mikasa: Ben giderim.

Levi: Kapıyı kilitlerim.

Mikasa: Yedek anahtarla açarım.

Levi elinde tuttuğu yedek anahtarı gösterir.

Mikasa: Levi!!

Levi: Eren'le kavga etmicem diyene kadar vermiyorum küçük hanım.

Mikasa: Edicem kardeşim ben o kadar dün yarın gel dedim rezil olurum hadi aç kapıyı.

Levi: Bir şartla. (Şart bulawawak)

Mikasa: Dinliyorum.

Levi: Eren exinmiş.

Mikasa: Sen bunu nerden duydun?

Levi: Connie söyledi.

Mikasa: Ben seni bi bulayım Connie.

Levi: Bence demesi iyi oldu. Artık tedbir alabilirim.

Mikasa: Off hadi gidelim ya.

Levi: Şartımı söylediğimi hatırlamıyorum?

Mikasa: Söyle.

Levi: Okul bittiğinde direk yanıma geleceksin. Dünkü gibi her önüne gelenle, saçma konularla ilgili ve bir anda kavga başlatmaman için.

Mikasa: Anlaştık.

Neyse yarım saat okula geç kalwak.

Sasha: Neden bu kadar geç kaldın Mikasa? 1. Ders bitti.

Eren: Kim bilir, Levi denen çocukla zaman geçirmiştir.

Mikasa: 1.'si o çocuk değil öğretmenin düzgün konuş, 2.'si Levi değil saygılı konuş, 3.'sü o benim kuzenim aklından her ne geçiyosa bir an önce çıkarsan iyi olur.

Jean: Haklı.

Mikasa gider. (Abi ben napıyom hiçbişey anlamadım boşboş yazıyom bişeyler hikayenin sonunda başka ship olursa affedin ksjsjddjwj)

Mikasa'dan

Sabah kahvaltı etmediğim için hem çok yorgundum hemde acıkmıştım. Kantine indim ve bişeyler aldım. Ki bir baktım burada huzur içinde yemek yenmez çünkü Eren var. Bu çocuk benle uğraşmayı mı seviyo tesadüf mü anlamıyorum ama bıkkınlık geldi artık şurdan boğazlicam o gıcık sırıtışınıda kendinide! Hadi biraz oyun oynayalım EREN.

Mikasa Eren'in yanına gelir ve yanına oturur. (Düzeltmeye çalışıom senaryoyu.)

Eren: Noldu çok mu özledin beni?

Mikasa: ................................

Azcık heyecan yapın ve bugün belki bir bölüm daha atabilirim ama hem çok yorgunum hemde kuzenlerim gelecek şehir dışından o yüzden biraz uzattım. Diğer bölümde parti yapcam kskxcjjdj. Neyse seviliyosunuz <3 |-.-|

EREMİKA LIFE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin