Tam şarkı biter ve eve varmış olurlar.
Mikasa Levi'yi evde göremeyince meraklanır ve arar.
Levi: Efendim?
Mikasa: Neredesin Levi?
Levi: Yoldayım geliyorum.
Mikasa: Tamam, bekliyorum bb.
Levi: Bb.
Levi eve gelir.
Mikasa: Neredeydin?
Levi: Kenny çağırdı. Ve kötü bir haberim var. Bence uymak zorunda değiliz ama yinede söylemek istedim.
Mikasa: Söyle.
Levi: Kenny Yeager soyadını taşıyan kimseyle görüşmememizi istiyor.
Mikasa: Ne münasebet!
Levi: Bencede. Yarın seni alıp ysnına gelmemi istedi. Senlede konuşacakmış. Sen gitmezsen okula gelecekmiş.
Mikasa: Gideriz o sorun değil ama bugünde okula bi adam geldi. Yanında birde kadın vardı. Eren'le konuşmak için çıktılar. Eren'in abisiymiş. Adıda neydiii?.. Hah Zeke Yeager! Ysnındaki kadınında ismi Yelena'ymış.
Levi: Anladım. Adamın soyadı Yeager ise onunlada bir bağlantısı olmalı bu işin.
Mikasa: Haklısın.
Levi: Neyse uyuyalım ikimizde yorulduk yeterince. Sen hiç bunları kafana takma ben herşeyi halledeceğim.
Mikasa: Peki... İyi geceler.
Levi: İyi geceler.
Sabah
(Mikasa'nın giydiği falan yazmayacağım artık Mikasa Levi Eren falan yazıcam anlarsınız zaten bu hikayeyi bir an önce final yapmsk istiyorum diğer hikaye acayip sardı onu yazasım var ama bunu yazmamışım.)
Mikasa
LeviEren
Okula giderler.Levi: İyi dersler.
Mikasa: Sanada.
Mikasa grubun yanıan gider artık biliyonuz zaten grubu.
Mikasa: Eren bir gelir misin?
Eren: Geliyorum.
Mikasa: Zeke Yeager denen adam sana neler dedi?
Eren Anlatır.
Eren: Neden sordun ki?
Mikasa'da nedenini anlatır. Nedeni Kenny zaten az önce dedikleri gibi.
Annie: Hadi gelsenize!
Mikasa: Geldik.
Armin: Hadi sınıfa marş marş.
Herkes sınıfa gider. Bugün projeleri gösterecekler buarada.
Hange herkesinkine bakar.
Hange en çok Eren ve Mikasa'nın grubunun yaptığını beğenir. Alıp sergi yerine götürür. (Hani oluyo ya bazı okullarda sergi yeri.)
Hızlı geçiş yapıcam okul biter.
Akşam Mikasa Levi'ye olayları anlatır.
Levi: Anladım. Bu Zeke Yeager denen adamla ilgili biraz araştırma yaptım ve soyu kesinlikle Yeager'lerden geliyor. Ve eskiden Ackerman soyunun insan katletme gibi durumları olduğu için Eren'e bunu demiş olmalı.
Mikasa: Bencede.
Levi: Aynı zamanda son 32 yıldır Ackerman'larla ilgili hiç böyle şeyler yaşanmamış.
Mikasa: Anladım. Neyse yarın bakarız durumuna. İyi geceler.
Levi: İyi geceler.
Sabah (Fazla mı hızlı geçtim ben son 2 günü msxjsçxk?)
Mikasa ve Eren yanlışlıkla çift kıyafeti giyerler. (Haberi yok ikisininde.)
Levi
(Önüme ne gelirse kıyafet olarak ss alıyom skcısjsq. Birde erkek kıyafeti bulmak çok zor olmuş ya.)
Bugünlük bu kadarrrr belki hemen bitirmek için tekrar yazarım. Bb. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EREMİKA LIFE (TAMAMLANDI)
Teen Fiction~Eremika Okulda geçen hayatlarından memnun olan ve sıkı arkadaş olan Attack On Titan öğrencilerini öğretmenler çok sever. (!) Ne kadar birbirlerine girselerde birbirlerini çok severler. Eremika ilk bölümde az gözüktü 2. Bölüm düzeltilecek!!