Neyse işte kahvaltılarını falan yaparlar.
Mikasa
LeviEren
Eren okula geldiğinde Mikasa'yı bulup bir kenara çeker.
Mikasa: Noldu Eren?
Eren: Zeke ile ilgili haberler var.
Mikasa: Anlat çabuk!
Eren: Şimdi dün akşam eve geldikten sonra kapı çaldı. Zeke gelmişti yanında Yelena'da vardı. Neden burada olduklarını sorunca. 40-50 yıla yakın zamandır Ackerman'ların cinayet işleriyle alakalı hiçbir ilgileri olmadığını öğrenmiş ve seni ve Levi'yi bir hafta takibe aldırmış. Bir hafta dün doldu ve artık size güveniyor gibi birşey.
Mikasa: Çüş.
Eren: Evet ara Levi'yi de anlat.
Arar
Mikasa: Levi arka bahçe 36 bankı acil.
Eren: Nasıl anlaştınız lan?
Mikasa: Orasınıda beynin düşünsün.
Eren: Gel sariliyim çoğ mutlu oldum.
Eren Mikasa'ya boğarcasına sarılır.
Mikasa: Y-yavaş boğuluyorum laaan!
Eren: Öhm pardon.
Levi gelir.
Levi: Anlat Eren.
Eren anlatır.
Levi: Hala çok güvenli değil yinede. 1 ay geçsin öyle karar veririz.
1 AY SONRA
Zeke Mikasa'nın evine gelir. Zili çalar ve karşısında Levi'yi görünce şaşırır.
Zeke: Ben Mikasa Ackerman'a bakmıştım.
Levi: Kuzenim kendisi. Birşey mi oldu?
Zeke: Adım Zeke Yeager. Bir dakikalığına görüşmem gerek onunla.
Levi: Lan Zeke sen misin?
Zeke: Evet de siz nereden biliyorsunuz?
Levi herşeyi anlatır. Zeke şaşırır sonra Levi sessizliği bozar.
Levi: Geç içerde Mikasa. Lan Mikasa gel Zeke gelmiş.
Mikasa: Nasıl lan? Abi sen evimi nasıl buldun?
Zeke: Eren verdi.
Mikasa: Eren bitirdim seni-
Levi: Anlat hadi ne anlatacaksan.
Zeke: Sen Levi olmalısın. Ben sizin ikinizi bir haftalığına hatta resmen bir aylığına takibe aldırmıştım. Hiçbir kötü şeyiniz çıkmadı. Ackerman olmanıza rağmen hemde. Zaten araştırmalarıma göre yaklaşık 40-50 yıldır Ackermanlar cinayetle ilgili işlerle uğraşmıyormuş. Zaten sizden o kadar şüpheli değildim ama anlarsınız kardeşimi korumak istedim.
Levi: Ee yani?
Zeke: Size artık güveniyorum. Ayrıca Mikasa Eren'le sevgili olduğunuda biliyorum.
Mikasa: Onuda mı Eren söyledi?
Zeke: Kardeşim diye söylemiyorum acayip mal. Yemek ısmarlarım dedim kabul etti dikkat et o çocuğa neyse ben gidiyorum görüşürüz. Ha buarada aerık bşrleyi saklamanıza gerek yok hemde kimseden.
Zeke gider.
Mikasa Annie'yi arar. Olayları anlatır.
Annie: Lan ne zamandır çıkıyonuz?!
Mikasa: Kamptan sonra uyumaya gidince sormuştum. Sonra gazla geldim çıkma teklifi ettim. O zamandan beri.
Annie: 2 ay olmuş lan.
Mikasa: İvit.
Annie: Ha bu arada benimde sana birşey söylemem gerekiyor. Ben Armin'den hoşlanıyorum.
Mikasa: Neeeğ?!
Annie: Maalesef evet.
Mikasa: Onunda senden hoşlandığı gerçeği.
Annie: Oha lan şaka mı?
Mikasa: Knk o benim ikinci bestim tabiki bilicem. Neyse ben aranızı yaparım.
Annie: Sen bi tanesin.
Mikasa: Yok ikizim var knk.
Annie: Kksxkskzk.
Mikasa okula gidince Armin'e herşeyi anlatır ve aralarını yapar. (Sevap işlemek.)
1 yıl sonra
Mikasa'dan
Bugün vizelere giricez. Hiç heyecanlı değilim. Ha bu arada siz bilmiyorsunuz Hamge ve Levi'de çıkmaya başladı. Onların arasınıda ben yaptım valla ya. Sevap makinesi miyim neyim? Neyse sınav başlıyoreeee!Sınav az önce bitti. Bizde kafamızı dağıtmak için AVM'lerde olan oyun alanına gittik. Birşeyler falanda içtik. Şimdi herkes evine gidiyor. Levi artık bir veletle yaşamak istemediği içni kendine yeni bir ev aldı. Bende temelli Annie ile kalıyorum. Ev arkadaşı olduk desem yeridir. Eren'le aramız müq. Nazen kafası gidiyo ama olsun. Connşe ve Sasha bff oldular. Sasha bizi sattı yazıklar olsun Sasha. Jean beni sevmekten vazgeçti şuan Hitch'e asılıyor. Sınıfa Hitch diye bir kızda geldi. Çok sevimli biri bence. Onlada hemen kaynaştık ve Annie kadar yakın arkadaş olduk.
Neyse beni bekliyorlar gezicez dışarıda görüşürüzzz!!!
Evet kitap final ben 20'ye yakın bitiririm demiştim ama biraz daha erken oldu. Neyse görüşürüz! Özel bölüm isterseniz yapabilirim bu hikayeyle ilgili. Birde başka bir kitaba daha başlamak istiyorum hangi shipler olsun fikir verirsenşz sevinirim görüşmek üzere!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EREMİKA LIFE (TAMAMLANDI)
Teen Fiction~Eremika Okulda geçen hayatlarından memnun olan ve sıkı arkadaş olan Attack On Titan öğrencilerini öğretmenler çok sever. (!) Ne kadar birbirlerine girselerde birbirlerini çok severler. Eremika ilk bölümde az gözüktü 2. Bölüm düzeltilecek!!