Katsuki koltukta uzanmış en sevdiği BL mangasını okurken telefonunun titremesi üzerine ekrana bile bakmadan sessize aldı.
Manga şuan onun için çok önemliydi ve en can alıcı sahnede her kim yazdıysa onu daha sonra dövecekti.
Bir saate yakın bir sürede manganın son sayfasına geldiğinde kapı tıkırtısı duymasıyla gözlerini kapıya çevirdi.
İçeri gören yeşil saçlı, ev arkadaşı İzuku'dan başkası değildi. Bunu gören bakugou son sayfasına bakacağı sırada izuku'nun arkasından seslenen tanıdık ses ile gözlerini yeniden aynı yere çevirdi.
İçeri giren çocuk, izuku'ya gülümseyerek montunu uzatırken bakugou'yu görmesiyle afallamıştı.
Todoroki shoto, eski sevgilisi Bakugou katsuki'nin evine gelmişti. Fakat asıl sorun şuan izuku ile sevgili olmalarıydı...
Bakugou, todoroki ile çıktığını izuku'ya hiç söylememişti. Çünkü buna gerek kalmadan ayrılmışlardı. Üstüne üstlük yeşil gözlerin merakla milyonlarca soru soracağını bildiğinden bu zahmete girmek istememişti.
Ve şuan da bunun sorununu yaşıyordu.
İzuku herşeyden habersiz, onu kaçınılmaz bir kavgaya sürükleyeceğini bilmeden bakugou'ya seslenerek yeni erkek arkadaşını tanıtacağı sırada todoroki'nin elini bakugou'ya uzatmasıyla tüm gerginlik kaybolmuştu.
Todoroki: merhaba.
Bakugou çocuğun ne yaptığını anlamadan kaşları çatık ona bakarken kısa sürede bunu izuku'ya çaktırmamak için yaptığını anlamasıyla ayağa kalktı.
Uzattığı elini iterek çocuğu es geçmesiyle yeşil saçlının üzerine yürüdü.
Bakugou: Evde yabancıları istemiyorum deku.
İzuku: üzgünüm kacchan sana mesaj atmıştım. Ve o benim sevgilim, tanışsan olmaz mı?
Bakugou birşey demeden odasına adımlayarak kapısını çarptı. Yatağa uzanarak tavanla bakışırken aklına son sayfada olduğu manga geldiğinde kitabı salonda unuttuğunu hatırladı.
Bakugou: sikerler ama he.
Bakugou: tch deku'nun sevgilisi mi?
Bakugou: amacın ne yarım orospu çocuğu
Sinirden olduğu yerden bir anda ayaklandığında ne yapacağını bilemeden camı açtı.
Esen rüzgar perdelerini uçururken derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalıştı. Bu durumu bile bozan kapısının çalma sesiyle sinirle kapıyı açtığında, karşısında duran çift renkli gözlerin esiri olarak dona kalmıştı bakugou.
Todoroki: biraz konuşalım mı?
Kapı kulbunu sıkarak gözlerini ayıramadığını fark eden bakugou hızla kapıyı çocuğun suratına çarptı.
Ve kapının ardından bağırdı.
Bakugou: ŞU LANET SEVGİLİNİ AL DEKU!
Todoroki: izuku markete kadar çıktı. Aç kapıyı konuşalım.
Bakugou: siktirgit evden.
Todoroki: bakugou lütfen kapıyı aç.
Bakugou: Yarım pezevenk kıt mısın?! Evimi terk et!!
Todoroki nefes verip başını kapıya yaslayarak sakince bir kaç defa daha tıklattı.
Todoroki: bakugou... Ben üzgünüm.
Bakugou: biliyor musun... Banane?
Todoroki: herşeyi yanlış anladın.
Bakugou kapının ardından gelen boğuk sesle dişlerini sıkarak ikinci defa kapıyı kilitleyip yatağına atladı.
Başının altındaki yastığı her iki kulağına da bastırarak çocuğun sesini engellemeye çalışsada ne diyeceğini içten içe merakta ediyordu.
Gözlerinin dolduğunu farkettiğinde dış kapının sesi ile izukunun geldiğini anladı. Dolan gözlerinin altını silerek derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı.
Todoroki ise hızla geriye salona adımlayarak yerine oturduğunda izuku elindeki poşeti tezgaha bırakarak yanına geldi.
Yeşil saçlı koltukta oturan çocuğun yanına geçerek bir elini tutarken başını öne eğdi.
İzuku: üzgünüm kacchan bazen kaba olabiliyor.
Todoroki: sorun değil.
İzuku: anlayışın için teşekkür ederim.
Derken başını kaldıran izuku, karşısında gülümseyen çocuğu gördüğünde kendiside gülümsemişti. Rahatlamıştı biraz.
Todoroki dikkatle izukuya bakarken odasının kapısının açılmasıyla kırmızı gözlere döndü.
Bakugou tam olarak çıktığı anda onunla göz göze geldiği için kızarırken, Todoroki tam da kırmızı gözlerin içine bakarak gülümsemeye devam ederken izukuya doğru eğilip dudaklarına kapandı yeşil saçlının.
-
Lan lan noluyo
Bilmiom bakcazSakin olun TodoBaku olcak °\/°
Oy vermeyi unutmayn
See you inş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EX
FanfictionTodobaku (+18) "Todoroki shoto, eski sevgilisi Bakugou katsuki'nin evine gelmişti. Fakat asıl sorun şuan izuku ile sevgili olmalarıydı..." (Alıntı) -İlk bölümde gereken açıklama var.