Bölüm yaziodum bisey karar verdim
(İç sesleri böyle paranteze alcam)
Oy vermeyi unutmayın - Hadi başlayalım.
.
.Bakugou gözlerinin önünde eski sevgilisi ev arkadaşını öperken ellerini sıkarak sert adımlarla üzerlerine gitti.
Bakugou:(bukadarı da fazla!)
İzuku telaşla ne olduğunu anlayamazken bakugou yakasından tuttuğu todorokiyi kapıyı açarak dışarı attı.
Bakugou: bir daha bu eve gelirsen anca CESEDİN çıkar!
Todoroki: bari montum-
Bakugou kapıyı çarptığında izuku endişeyle bir kapıya bir bakugou'ya bakıyordu.
İzuku: kacchan!?
Bakugou: senide mi kapıya koyayım?
İzuku sinirle bakan kırmızıların karşısında sustuğunda bakugou geri salona adımlayarak mangasını alıp odasına adımladı.
Kapıyı sertçe kapatarak sırtını kapıya verip elleri titrerken mangasını düşürdü. Bacaklarının da güçsüzleştiğini hissederken yavaş yavaş kapıdan aşşağı kaymasıyla bacaklarını kendine çekerek artık tamamen çökmüştü bedeni.
Bakugou nefret ettiği eski sevgilisi yüzünden ağlıyordu şuan.
İzuku ise kapının ardından sessizce dinliyordu. Gelen minik hıçkırık seslerini.*
*
*Todoroki suratına yediği kapıyla elini cebine atarak binadan çıktı.
Telefonunu çıkarıp arkadaşını araması üzerine barda buluşmak istediğini söyleyerek bara doğru adımladı. Yolda olanları düşünürken yüzünde beliren sırıtış ile bara girdiğinde her zamanki içkisinden söyleyerek başını masaya koydu.
O sırada yanına gelen arkadaşı elini sırtına attığında todorokinin sırıtışı silinmiş, yerini üzgün gözler bırakmıştı.
Todoroki: benimle konuşmak bile istemiyor...
İç çekerken garsonun masaya bırkatığı bardağı alıp kafasına dikti. Bir süre içersinde de sarhoş olmasıyla eline aldığı telefonla beraber aramaya başladı.
*
*
*Bakugou çalan telefona lanet ederken kapısını açıp salona geldi.
Bakugou: LANET DEKU!!
Bakugou: BEN KIRMADAN AÇ ŞU TELEFONU!!!
Bakugou telefonu alıp etrafa bakındığında yeşil saçlıyı görememesiyle daha da çatıldı kaşları. Fakat hala ısrarla çalan telefon ekranına baktığında ifadesi tamamen değişti.
Bakugou: (sev... Sevgilim yazıyor...)
Bakugou:(todoroki mi..)
Kafasını iki yana sallayıp baktığı için bile pişman olurken telefonun ısrarla çalması üzerine bütün evi aradı bakugou.
İzuku evde değildi ve bunu anlayarak küfürler savururken telefonu açıp kulağına götürdü.
Daha konuşmadan telefondan duyulan fısıltı oldukça net ve kulağa hoş gelen bir ses tonundaydı.
Todoroki: Özledim~
Bakugou dişlerini sıkarak susmaya çalışırken eski sevgilisinin bunları izukuya dediğini bildiğinden yeniden gözleri dolmaya başladı.
Fakat todoroki devam ettiğinde bakugou şok oldu.
Todoroki: bakugou...
Todoroki: özledim seni...
Bakugou: tch
Todoroki oldukça sarhoş ve birçok kez bakugou'yu aramıştı. Ancak bakugou onu engellediği için todoroki en son bulanık gördüğü ekranda güçlükle izukuyu aramayı başardı. Ve çalan telefonda yarı ayık bir şekilde beklemeye başlamıştı. Sonunda açılan telefonda ise aklındakileri döktü...
Todoroki: sensin değil mi bakugou?
Bakugou:( lanet olsun adımı söyleme!!)
Todoroki: seni özledi-
Bakugou: kes sesini!!
Todoroki: (sanırım kızdı)
Bakugou: deku burda değil sonra ara
Todoroki: ....
Todoroki: (kes sesini dedi nasıl cevap vercem)
Bakugou: kapatıyorum
Todoroki:( görüşürüz desem kızar mı)
Todoroki: (ama kapatmasını da istemiyorum)
Todoroki başını masaya yaslayarak telefonu kulağına bırakıp boş bardağına bakmaya başladı. Bakugou ses gelmemesiyle daha da sinirlenerek bağırdı.
Bakugou: BİŞEY DESENE APTAL
Todoroki: ah... Şey...
Todoroki: kapatmasan?
Bakugou: seninle konuşmak zorunda mıyım??!!
Bakugou: sarhoşsan sevgilini ara
Todoroki: aradım zaten
Todoroki: ama açmadı
Bakugou: burada değil çünkü aptal
Todoroki: hayır burada?
Bakugou: ne?!! Deku yanında mı
Bakugou: o zaman neden aradın manyak mısın??!!!
Todoroki: hayır yani
Todoroki: ( başım dönüyor.. )
Bakugou: ne bok yersen ye!!
Bakugou: kapatıyorum
Bakugou telefonu kulağından çekerken duyduğu gürültüyle tekrar kulağına dayadı. Kıyamet kopmuşcasına gelen seslerden irkilirken birkaç defa todorokiye seslenerek bağırdı.
Fakat todoroki cevap vermediğinden daha da endişelenirken arkadan birisinin endişeli bir biçimde konuştuğunu duydu.
X: ambulan mı??? *** Bar acil araç yollar mısınız!!
Bakugou telefonu kapatarak hızla kapının yanından aldığı ceketini alelacele üstüne geçirmesiyle duyduğu bara doğru koşmaya başladı.
Kısa sürede vardığında ise gördüğü manzarayla kırmızı gözleri şok içinde açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EX
FanfictionTodobaku (+18) "Todoroki shoto, eski sevgilisi Bakugou katsuki'nin evine gelmişti. Fakat asıl sorun şuan izuku ile sevgili olmalarıydı..." (Alıntı) -İlk bölümde gereken açıklama var.