0.6

490 50 89
                                    

Bakugou karşısında duran çift renkler ile gözleri kocaman açılarak yerinden fırladığında öfkeyle bağırdı.

Bakugou: TAŞŞAK MI GEÇİYORSUN????

Kirishima: ha??

Üçü de ayakta dikilmiş, todoroki salonun ortasında olan masanın bir ucunda kapıya yakın dururken, bakugou diğer ucunda şaşkınlığı üzerine kanepeden kalkmış ve titreyerek karşısındaki ifadesiz çocuğa bakıyordu.

Kirishima ise olaylardan habersiz, bakugounun neden sinirlendiğini anlayamazken elini ensesine atıp yeniden konuştu.

Kirishima:neler oluyor?

Bakugou: kirishima, camı aç.

Kirishima: ne?? neden???

Bakugou: bu orospu çocuğunu camdan atıcam!!!

Todoroki: farkındaysan uçmayı bilmiyorum?

Bakugou: o halde öğrenmen için 3 saniyen var

Masanın üstünden atlayan bakugou, sinirle titreyen ellerini todoroki'nin yakasına koyduğunda, parmaklarını sertçe gömleğine sarıp çocuğu hızla sarstı.

Bakugou: ajan mısın lan sen??

Bakugou: sapık mısın amınakoyayım???

Kirishima: hey hey sakin ol?? Neler oluyor???

Todoroki: bilmiyorum ama arkadaşını üzerimden al lütfen!!

Kirishima panikle sarışının yanına koşarak kolunu tuttuğunda, bakugou hala titrerken daha sıkı kavradı çocuğun gömleğini.

Bakugou: kirishima çekil!!

Kirshima: öldürücek misin çocuğu!?

Bakugou: evet!!!

Todoroki: bakugou dur!

Todoroki yakasında olan elleri tuttuğunda Bakugou, ses etmeden hızla geri çekilerek yere eğilmişti.

Kirishima derin bir nefes alırken, bakugou yumruğunu sıktı. Todoroki ise alayla yere eğilmiş çocuğa bakarken aniden yüzüne inen darbeyle sertçe kapıya çarpıp yere düştü.

Kirishima: BAKUGOU?!?!?!

Kirishima todorokiye telaşla döndüğünde, çocuk acı bir inleme ile elini yüzüne koyarak başını kaldırmadan yere bakıyordu.

Hemen yanına çöken kırmızı saçlı,
endişeyle çocuğun suratını kaldırmaya çalışırken todoroki hafif sırıtışı ile gözlerini sarışına çevirerek güldü.

Todoroki: bu sağlamdı bak

Elini yanağından çekip kolunda olan kirishima ile ayağa kalktığında, bakugou sinirle arkadaşını tutup bağırdı.

Bakugou: cidden ev arkadaşı mı oldun???

Kirishima: dostum senin sorunun ne??

Bakugou: bu orospu çocuğu benim eski sevgilim!

Bakugou: asıl senin sorunun ne

Kirishima afallayarak çocuğun kolundan çıkarken, todoroki sırıtışını bozarak gömleğini düzeltmeye başladı.

Kirishima: doğru mu?

Todoroki: ne fark eder? Sonuçta sözleşmeyi imzaladık.

Bakugou dişlerini sıkarak kapıyı açmasıyla arkasına bakmadan konuştu.

Bakugou: kirishima sonra konuşacağız

Hızla kapıyı çarparak çıktı çocuk. Eve gitmek istemiyordu, dekuya da sinirliydi. Ve soracağı yüzlerce soruyla daha da sinirlendireceğinden kafasını toparlayabilmek adına tekrar sokakta yürümeye başladı.

Gece olmuş, etraf karanlık ve sessizdi. İç çekip olanları düşündü, ama çocuğun yüzünü düşündükçe öfkesi artıyordu. Hayatına işgal etmiş todoroki yüzünden tüm sinir sistemi alt üst olmuştu.

Nasıl bir psikopat olduğunu şimdi daha iyi anlıyordu. Hain, yalancı, aldatan biri olduğunu bilseydi onunla asla tanışmamayı dilerdi.

Gerçekten sevmişti bakugou, ve pişmandı. Ayrılmak zor olmuştu, unutmakta aynı şekilde...

Evini, numarasını değiştirmiş ve ona ait herşeyi yok etmişti hayatında. Peki neden tekrar karşısına çıktı? Haksızdı, buna rağmen çabaladığı için acaba diye düşündü.

Fakat bu düşünceyi saniyesinde silip attı kafasından.

İstemiyordu, haksız olmayı istemiyordu. Çocuğun yalanlarını, yalan olmasa bile ne açıklama yapacağını duymak istemiyordu. Güvenmiyordu ona.

Todoroki onu aldatmıştı. Ve hiç bir açıklama bunu değiştirmeyecekti.
Sürekli yalan söylemişti ilişkileri boyunca. Şimdide söyleyecekti.

Bakugou: lanet yarım piç...

Sokağın köşesini döndüğünde ana caddeye çıktı. Nereye yürüyeceğini bilmiyordu fakat yürümek iyi gelmişti.

Araba, insan, kafelerde hafif çalan müzik sesleri kafasını dağıtmış, artık düşünmüyordu.

Ellerini cebine atarak soğuk havada nefesini verip çıkan dumana baktı, ardından titreyen telefonu ile cebinden çıkarıp ekrana döndü.

Saat epey geçmişti, iki saate yakındır yürüyordu. Mesaja girdiğinde ise yabancı numarayı görmesiyle kaşlarını çatarak okudu.

Bilinmeyen numara:
Bakugou bilmek isteyebilirsin diye düşündüm, eski sevgilin şuan burda.
*Fotoğraf*

Kayıtlı olamayan numaranın gönderdiği fotoğrafı açtığında koşmaya başladı...

EX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin