Merhaba benim adım Isac Meruem 17 yaşındayım. Ve bu günlüğün aahibiyim biliyorum tuhaf şeyler olucak kesin olmayabilir evet ama bundan emin gibiyim rüyalarım ve kalbim bu doğrultuda. Neyse okuldan sonra eve eve gittim kitabımı okurken uyuya kalmışım bu sefer farklı bir rüya gördüm rüyamda birinci atlı olan seçilmiş kralı gördüm arkasında meleklerden oluşan bir ordu vardı. Karşısında kötü şeyler hissettiğim varlıklar ve onların önünde ençok kötü enerji yayan bir varlık vardı seçilmiş kral okunu havaya kaldırdı ,gerdi ve okunu fırlattı . Ok havada parlamaya başlayıp yüzlerce oka bölündü vurduğu varlıklar avı çekerek geri çekildi arkalarında bulutlar düşüyordu. Kötülerin başındaki kişi anlamadığım dilde birşeyler söyledi ve ışığa dönüşüp ordadan kayboldu. Arkasındakilerden bir kaçyüz tanesi daha aynını yapıp kayboldu. Atlı ve ordusu kalanları kısa bir sürede gök yüzünden aşağı attı. Ama başlarındaki kötülük geri gelip atlıya bir ateş topu attı. Atlı yere düştü o anda ben geldim ve atlının yayını elime aldım. Bir okla kötülüğe saldırdım tam kalbinden vurdum onu. Yerde kıvranıyorken atlının yamına döndüm ve "lordum iyimisiniz" dedim . "Önemli değil evlat sen kimsin"diye cevap ver ona karşılık olarak. "Efendim ben Isac Meruem kendimi birden burda buldum ". Bana baktıktan sonra "benim kim olduğumu biliyor musun evlat? " dedi. Evet bu sorunun cevabımı biliyordum "evet efendim siz mahşerin 4 atlısının birinci olan mikail tarafından görevlendirilmiş melekler ordusunun komutanı seçilmiş kralsınız" şeklinde cevap verdim. "Sen bir insansın "dedi şaşkın bir şekide. Buna şaşırmıştım . "Evet efendim "dedim . "sen az önce benim yayımı kullandın bu yayı benden başkası kullanamazdı sen gerçekten kimsin? "diye sordu. "efendim söylediğim gibi ben Isac meruem ve bir insanım". "Sende birşeyler var seninle birdaha karşılaşıcaz evlat "dedi ve oda anlamadığım dilde birşeyler söyledi ve anında uyandım. Evde odamdaydım elimde kitabım vardı bu rüyadan sonra . 4 atlı konusunda araştırma yapmaya başladım ve yüzüklerin güçlerini öğrendim. Bunu size daha sonra anlatıcam. Ama sorun şu ki dördüncü atlı ve yüzüğü hakkında hiç birşey bulamadım öğrendiğim tek şey azrail tarafından görevlendirildiğiydi. Ve şeytanın ordusunu yenmenin tek yolunun 4 yüzüğü toplmaktan geçtiğiydi. gördüğüm kadarıyla 4 atlı iyi anlaşamıyordu bunun için birinin hepsiyle tek tek savaşması geçiyordu. Birinci atlının silahını kullana biliyordum ama bu onu yenebileceğim anlamına gelmiyordu. Onu yenebilmem için öncelikle kendime onun gücüne yetişebilecek bir silah bulmalıydım ama nerden?? Tekrar araştırmaya başladım ve bulduğum şeyler ; poseidonun bronz kılıcı ve excalibure adındaki kılıçtı. Bunları bulmak için yola çıkmaya karar verdim. Bir umutla bulucağımı düşünoyordum. Ve daha sonrasında normal hayatıma dönüp bir öğrencinin yapması gerektiği gibi ders çalışıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahşerin 4 Atlısı
General Fictioncehennemin kapısını açmak için 4 yüzüğü tek bir insan taşımak zorunda