Hi!

1.9K 75 123
                                    

Herkese merhabaaa<3
Bi onceki kitabim cok cringe ti o yuzden bu kitabi yazmaya karar verdim. Bana ilham veren kitap; "livin or dying"

Bazi bilgiler;
Kitap hem mengola hemde saniyeflix kitabidir.

Kitapin daha çok gizemli bi vibe olucak,yani oyle yapmaya çalışacağım.

"***" Bu sembolden sonra baska bir karaktere gecilir

Karakterler;emre,hurkan,ali,kaan,mert.

Sizi fazla sıkmak istemiyorum o yüzden hadi hikayeye geçelim!



(

***)

Kumral saçlı genç hızla kalabalıktan kaçıyordu,Borçları,kavgaları,sözlü saldırılarından herkez bıkmıştı.
Genç ufak bir koşudan sonra çıkmaz sokağa girdi.
Arkasındaki kalabalık yavaşça yaklaştı gence.
Kalabalık gence saldırmaya başlamıştı. Bazıları gence yumruk atıyor,çakmakla derisini yakıyor, kürekle,sopayla vuruyor,tekme atıyor.
Kalabalığın çok az kısmı ise gence acıyıp yardım etmeye çalışıyorlardı, gence olan şiddetin arasına girmeye çalışıyorlardı ama pek bi işe yaramıyor gibi gözüküyor.
En sonunda birileri polisi aramış,
polisler gelmiş ve kalabalığı durdurmuştu, polisler gence yardım etmek için gencin olduğu yola baktı.
Genç yoktu,o yaralı haliyle nereye gidebilirdiki?

(***)

Esmer genç patronunun odasında,patronunun kendisine yeni kurbanını söylemesini bekliyordu.
Hayır o bir katil değil. Çocukların zorla çalıştırıldığı bir yerde çalışıyordu. Esmer genç çocukları kaçırıyordu bundan iyi para alıyordu.
"Emre senin için mükemmel bir iş buldum." emre patronuna döndü ve kaşını haraket ettirdi. Emre uzun zamandır konuşmuyordu.
"Al bu çocuğun fotoğrafı,ismi buğlem çakmak,cahiller mahallesi Tuğba apartmanında oturuyor." =Buradaki hersey kurgudur!
Emre çocuğun fotoğrafına baktı ve kafa salladı.

(***)

Kumral çocuk siyah poşetin içindeki içkilere baktı,uzun süre içkileri süzdükten sonra yoluna devam etti,o günden sonra içmeye başlamıştı. İlk ve gerçek aşkını özlüyordu, onu ne kadar incittiğini biliyordu. birçok kez intihar etmeye kalkışmış ama başaramamıştı. Boğazını kaplayan morluklar ve kızarıklar her şeyi açıklıyordu. 
Karanlık yolda yürürken birisinin kendisini takip ettiğini hissetmişti kumral genç.
Hızla çıkmaz sokağa girdi ve cebinde olan bıçağı çıkardı.
Çıkmaz sokağa giren ilk kişiyi karnından bıçaklamıştı. Kumral Genç bi yerde acıyla kıvranan adama birde elindeki kanlı bıçağa baktı. Genç hızla arkasına bakmadan kaçtı.
En sonunda eve varmıştı.

(***)

Sarışın okyonus gözlü Genç yemek yemeye çalışıyordu,yapamıyordu sevdiği kişiye defalarca vurduğu aklına geliyordu, sevdiği kişiyi tecavüz edişi aklından çıkmıyordu. Kendi canına kıymak istiyordu. Hep içinden "benim gibi birisinin yaşama hakkı yok!" Diye geçiriyordu. Keske sevdiği yanında olsaydı. Eğer sevdiği kişiyi görürse ondan binlerce defa özür dileyecek,kendisine istediği herşeyi yapmasına izin vericekti.
Kolları kesiklerle dolmuştu sarışın gencin.
Eline bir bira şişesi aldı ve kafasına vurdu.

(***)

Esmer genç aynada kendisine baktı,bu hayatının son dakikalarıydı.
O suan hapisanedeydi, bütün ailesini öldürmüştü. Şimdi ise elektrikli sandalyeyle idam edilicekti.
Önemli adamlar konuştu ve Ali'yi sandalyeye oturttular.
"Son bi isteğin varmı?" Esmer genç önemli adama baktı. "Evet,son isteğim birisini telefondan aramak." Adam esmer saçlı gence telefonunu uzattı. Esmer genç yavaşça hürkanın numarasını yazdı ve aradı. Hürkan telefonu açmadı. Esmer çocuk telefonu adama uzattı ve gülümsedi.
Elektrikli sandalye çalıştı ve esmer çocuğun çığlıkları odayı doldurdu.

Esmer çocuk yani ali hikâyeden silindi!!

16:00 da yazmaya başladım saat 17:36 umarım emeklerim bosa gitmez<3
૮⍝◜•˕̮•◝⍝ა

Do you want to die or live? -mengola-saniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin