uhh well i got it!

691 67 55
                                    

Anani- diger bolumu cok kotu yazmisim. Artık daha iyi yazmaya ozen gosterecegim!

(*♡ω♡*)


(***)

Kumral genç polis arabasında çok gergin oturuyordu. "İsmin ne?"
Kumral genc konuşmak istemedi ama polisin ona ne kadar kibar davrandığı aklına geldi "eee,mert galiba. Evet evet adım mert." Kaba olan polis mert'e döndü "ismini bilmiyormusun?" Mert korkmuştu,cevap veremedi. "Aptal."

Kibar polis kaba polise döndü "azıcık nazik olmayı dene,bizim mesleğimizin amacı insanları korumak,kaba davranmak değil." Kaba polis göz devirmişti. "Banane."  Kibar polis sustu. En sonunda hastaneye varmışlardı. "Vardık,ın bakalım ufaklık." Mert endişeyle kafa salladı ve arabadan indi. Hastaneye girdiler ve doktorlar mertle ilgilenmeye başladılar. Bi süre sonra doktorlar endişeyle polislere yaklaştılar "efendim hastanın kanında bilemediğimiz bir madde var ve bu hastanın sinirlerini etkiliyor." Polisler şok icinde doktorlara baktılar. "Ne,ne nedemek bu?" Doktorlar üzgün bir ifadeyle polislere baktı "eğer bu kanındaki madde çoğalırsa hasta fiziksel ve duygusal acı hissedemeyecek." Polisler doktorları duyar duymaz mert'in yanına gittiler. Ama cok geçti mert gitmişti.

(***)

Emre çocuğu patrona verdi. "Param?"
Patron emreyi umursamayarak "daha sonra vereceğim." Patron kızın eteğini kaldırmış kızın kalçasına bakıyordu.
"Seni adi herif!" Emre patronuna defalarca yumruk attı,en sonunda patronu yere yığıldı, emre paraları aldı ve cebinden çıkardığı jiletle patronunun boğazını kesti. "Bunu hakettin." Kızı kucağına aldı ve çocukların kafeslerini açtı "gidebilirsiniz." Yüzden daha fazla çocuk koşarak bu çöplükten gitti. Emre kızı yere bıraktı ve orayı terk etti.
Emre ıssız sokaklardan geçiyordu. Eskiden sevdiği adamın sesini duydu, sanırım o ağlıyordu. Emre merakına yenildi ve ıssız çıkmaz sokağa girdi.

Eski sevdiği yani hürkanı öyle görünce içindeki birşeyler kırılmıştı. Evet hurkan onu ne kadar aldatsada emre onu seviyordu, ama bunu belli etmeyecekti. "Hurkan?" Hurkan duyduğu sese inanmamıştı, içinden tanrıya binlerce defa teşekkür ediyordu. "Emre?" Hurkan kafasını kaldırdı. "Seni çok özledim,binlerce defa özür dilerim keske ölseydimde seni aldatmasaydım." Hurkan emreye sarıldı ama emre hurkana sarılmadı.
"Ben seni hiç özlemedim." Emre'nin de gözlerim dolmuştu, aynı ağladığını saklamaya çalışan bir çocuk gibiydi.
"Ne?" Hurkan yeniden ağlamaya başlamıştı. "Benim için çöpten daha fazlası değilsin." Hurkan koşarak oradan ayrıldı. Emre arkasından koşmak istedi ama yapamadı.

(***)

Kaan hastanede mert'i görmüştü,hemen sevdiğinin ve yanına koştu. "Mert!?" Mert kendisini tecavüz eden, şiddet uygulayan adamın sesini duymuştu.
"Lütfen bu bir hayal olsun, lütfen kaan yanımda olmasın." Mert gözlerini sıkıca kapattı. "Hayır rüya değilim mert! Çok özür dilerim istersen gel beni öldür ama barışalım." Mert ağlamaya başlamıştı,evet onu ağlatacak tek birşey vardı. Kaan'ın sesi. Mert çok korkuyordu,ya gene ona şiddet uygularsa? Mert koşarak hastaneyi terk etti. Arkasından kaan'da koşuyordu. Köpek ve kedi gibi.

Bu bolum diyer bolumun telafisi,evet cidden 2 saattir bunu yazmaya calisiom.
{ @'ꈊ´@ }

Do you want to die or live? -mengola-saniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin