Herkese merhabaa,bu bölümde neden ayrıldıkları yazıyor.
Yani bu olaylar 2 yil onceyi anlatıyor.
(***)
Emre en sonunda biriktirdiği paralarla hurkana istediği gitarı almıştı, bugün emrenin doğum günüydü. hurkanın hediyesi karşılıksız kalmasın diye almıştı o gitarı, Hemde hurkanı mutlu etmek istiyordu. Sessizce kapıyı açtı ve yatak odasına gitti. O sesler Emre nin kulağını tırmalıyordu. Yatak odasının kapısını açtı "hürkan?" Hürkan hemen kızı yorganın altına koymaya çalıştı "ciddimisin?" Emre gitarı hurkanın üstüne attı "Aptal! Ben sen mutlu ol diye 2 aydır para biriktiriyorum! Ama sen zaten kızla mutluymuşsun!!" Emre evden çıkıp gitti, hürkan arkasından bile bakmadı. O gün emre kendisine söz verdi "yemin ederim ki birdaha asla konuşmayacağım, eğer konuşursam o kişiyi bir kaç güne bırakacağım."
(***)
Kaan hurkanlarla kavga ettiğinden beri üç gün geçmişti. Neden kavga ettiklerini kimse bilmiyordu.
Kaan bunları düşünürken sigarasını bitirmiş salona doğru gidiyordu.
Mert kaan'ı görünce gerginleşmişti,gözlerinden belli oluyordu ne kadar korktuğu.
Kaan mert'i umursamadı "naber?"
Mert titremeye başlamıştı. "Soruma cevap ver!" Mert bu ani bağırmayla konuşmaya çalıştı "iyiyim." Sesi titrek çıkıyordu, "Güzel." Kaan tuvalete gitti.
Mert'in gözüne kapı takıldı, eğer kapı kitli değilse özgür olabilecekti. Yavaşça ayağa kalktı, kapıyı yavaşça açmaya çalıştı,az bi ses olsada kapı açılmıştı. Artık Mert özgürdü. Koşarak bu cehennemden kurtuldu, çok ama çok uzaklara koştu.Biliyorum belki yb den sıkilmıssinizdir ama ne yapam benimde canım sıkılıyor yb yaziyom
(´ . .̫ . ')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you want to die or live? -mengola-saniyeflix
Novela Juvenilçok uzun zaman önce bir arkadaş grubu vardı, çok iyi geçinirlerdi neden birden birbirlerine düşman kesildiler?