(***)Yaralı kumral genç olay yerinden topuklayarak kaçmıştı. En sonunda ıssız bir sokağa girmiş ve yaralarına bakmıştı,her tarafı kan içindeydi.
Yavaşça cebinden hapını çıkardı ve yuttu. Birden kahkahalar atmaya başladı,rahatladı sanıyordu,ama vücuduna zarar vermekten başka bişey yapmıyordu. Haplar yüzünden ağlayamıyordu. Polisler kahkaha sesini duyup gencin yanına gelmişti.
"Hey iyimisin?" Genç sadece kahkaha atıyordu. "Neden kalabalığın bu gence zara verdiğini anladım,deli bu." Polis arkadaşını takmadı ve yaralı gence elini uzattı. Genc korksada polisin elini tuttu. "Hadi gel seni hastaneye götürelim."(***)
Emre cahiller mahallesine ulaşmıştı, çocuğu sokakta oynarken görmüş ve izlemeye başlamıştı. Çocuğu nasıl yakalayacağını düşünürken cam kırılma sesi gelmiş ve arkasındaki cama bakmıştı,bu kaan'dı emre kaan'ı görmüş ama umursamamıştı. Emre Çocuğun yanına gittmiş ve çocuğun kafasına sertce vurmuştu. Çocuk yere yığılmıştı,emrede çocuğu sırtına alarak çığlık çığlığa kaçan çocuklara el sallayıp arabasına binmişti.
(***)
Kumral saçlı genç eve varmış ve deliler gibi içmişti,ali onu aramış ama sinirden açmamıştı. Hurkan sendeleyerek ayağa kalktı ve aynaya baktı. "Hurkan,sen igrenc birisin!" Diyip aynaya yumruk atmıştı,elleri paramparça olmuştu,ama hürkan umursamayıp koltuğa oturup televizyonu açmıştı.
Haberler; ünlü katil Ali çakmak bugün idam edildi, umarım hakettiği yerdedir.
Hurkan duyduklarınna inanmamıştı. Kedine lanetler etmeye başladı. "Lanet olsun,keşke o telefonu açsaydım!" Hurkan saçlarını çekmeye başlamıştı,
dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu.(***)
Kaan en son gördüğü şey camdan kendisine bakan emrey'di, uyandığında kafasının kanamış ve şişmiş olmasına aldırmadı, camın oraya hızla koşarken ayağı takılmış ve düşmüştü. Kaan cama sürünerek gitmiş ve sehpadan yardım alarak ayaga kalkmıştı. Camdan dışarı bakmış ama emreyi görememişti.
Yavaşça ayakkabısını giyip hastaneye gitti.Yeniden herkese merhabaa,bu yb pek icime sinmedi ve kisa oldu ama atmsk istedim🐎🤟
∧,,,∧
( ̳• · • ̳)
/ づ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you want to die or live? -mengola-saniyeflix
Teen Fictionçok uzun zaman önce bir arkadaş grubu vardı, çok iyi geçinirlerdi neden birden birbirlerine düşman kesildiler?