^O^ Doğumgünü Sabahım ^O^

78 2 3
                                    

Multimedyada Başrolümüz ( Debby ) Var :) .
"İşte oldu! Evet!Evet!"
Bugün doğum günümdü! Güne güzel başlamak istiyordum. Öncelikle en çoooook sevdiğim müzisyenimin (yani Jorch'un) odammdaki tablosuna uzun süre baktım. Ardından da kendime. Fazla bakımsız göründüğümü farkettim..Burnumdaki "nefes açıcı band" ı çıkardım. Sonra masadaki sakızı alıp çiğnemeye başladım. O sıra Jorch'un vesikalık fotğrafını farkettim. Onu alıp sakızımı yapıştırıcı olarak "16 DİLEK" kağıdımın en altındaki dileğime yapıştırdım: Jorch benim doğumgünümü kutluycak.....
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Artık 16 yaşımda olduğuma göre biraz makyaj sorun olmazdı! Sıra şimdi elbisemi seçmeye geldi. Dolabı karıştırdım ve güzel bir elbise bulamadım. O sırada kardeşim Sam içeri girdi. Daldı desem daha doğru olucak sanırım >_< .
"Sam! İçeriye böyle giremesin!" Dediğim an annem ve babam bir pastayla içeri girdi.

"İyiki Doğdun Tatlım! Bi Dilek dile! " Dediler. O sırada ben sinirden çıldırırken babam "16 Fotoğrafı" denilen fotoğrafımı çekti. Bende şunu diledim:
"Ailem keşke istediği zaman odama giremiyeceklerini bilse ! " Diyerek kapıyı suratlarına kapattım. Ama kendimi kötü hissettim. Kapıyı açarak "Sizi Seviyorum! "Dedim. Off ama Sam doğumgünü krepimi bırakırken doğumgünüm için biriktirdiğim paramı yerkere saçmış. O sırada pencereden bakarken kendini okulun popüleri sanan Jerry 'i gördüm. Onunda bu gün doğumgünüydü. Ondan nefret ediyordum. Bir dakika ne?! Onun doğumgünü hediyesi bir arabaydı. Ona iğrenç ve kıskanç dolu bakışlarıma bakarken odamdaki havalandırmadan vızıltılar geldi.
NE?!?!?!? ARILAR MI !?!?!?!

Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin