Medyada Sam :) .
Panjurumdan gelen ses arıların sesi miydi?! Ben mi yanlış duyuyordum?!
Panjuruna yaklaştığım sırada bir kaç arı görmemle çığlık attım. Ve ardından birkaçtane daha! Aşağı çığlıklarla inmeye çalışıyordum. Bu sırada "Anne çabuk!Çıkın!" Diye bağırıyordum. Sonunda aşağıya inmeyi başardım. Kapıyı yumruklayarak açtıktan sonra kendimi dışarı attım. Bizimkiler dışarıdaydı. Babam dışarıdaki arı şirketiyle konuşuyordu:
"Merhaba Cleser Hanım. Evimizi kaç güne kadar geri alabiliriz?"
"En fazla bir gün içinde alabilirsiniz! "
Deyince herkes bit oh çekti fakat :
"Maksimun 3 yıl. " Deyince işler değişti. Bu sırada içerideki arı görevlilerinden biri dışarı çıkıp :
"Sadece bu kağıdı kurtarabildik. " Dedi. Elindeki kağıt "16Dilek" kağıdımdı.
İçimden bugün daha ne kadar kötü geçebilir? diye geçiriken tavşanlı patiklerimden birinin çamurun içine battığını gördüm. Patiğfimi alıp sıkarken aklıma okul dolabımdaki kıyafetlerim geldi. Onları almalıydım.
En azından bugünlük o kıyafetlerle idare edebilirdim.
"Baba beni okuluma götür. Oradaki kıyafetlerimle bugünlük idare edebilirim"
"Şeyyyy kızım sanırım araba anahtarı içeride kaldı. "Diyince .yere diz çöktüm. O an otobüs durağını farkketim. Otobüsle okula gidebilirdim. Doğruca durağa koştum ve Jay 'e -en yakın arkadaşım erkek olmasına karşın çok iyi anlaşıyoruz- gelmesi için mesaj attım. Birkaç dakika sonra duraktaydı. Ona olanları anlattım. Olanlara üzüldüğünü söyledi. -Jay♡ en yakın arkadaşımsın sonsuza dek...♡- Biraz konuştuktan sonra önümüzde bir limuzin durdu. Elindeki postayı bize uzattı.
"Abby Alson?"
"Evet benim?"
"Bu paket size doğum günün kutlu olsun tatlım!"
Jay:
"Ne yani Abby tanımadığın birisinden posta mı almayı düşünüyosun?"
"Bu kadar tedirgin olma Jay." Dedim. Bunu derdemez postacıyı göremedim. Gitmişti. Kutuyu meraklı gözlerle açtım. İçinde ne olduğu hakkında bir açıklama vardı:
Mumları yakarak dileğinizi söyleyin ve dileğiniz gerçek olsun!
Diye yazıyordu. Uemen denemek istedim. Kutuyu açtığımda içinde yıdlızların inde numaraların olduğu 16 mum buldum. Bir de çakmak vardı. 5 numaralı mumu yaktım. Ve dileğimi söyledim." Bir Arabam Olucak! Tercihen kırmızı!." Dedim. Jay "Böyle birşey olmayacağını biliyordum." Bakışlarını atarken Önümüzde bir otobüs durdu. Otobüsün üstünde Jorch Lockhard yazıyordu. Yoksa bu onun otobüsü müydü??????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChickLitArkadaşlar Bunu Bir Filmden Esinlendiğim İçin Yb 'ler kısa olabilir Ama harika bir hikaye olucak! ↖(^ω^)↗