(sry jestem directionerka ha no bo wiecie, koniarka, directionerka hahahahahhaha nie smieszne? To lece pisac rozdzial nara cieniasy)
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Pov: Michelle
- Nexe kurwa no, szczać mi się chcę . - Mówiłam to prawię płacząc bo miałam dość chodzenia po sklepach.
- Jesteśmy w centrum handlowym nie pójdę z tobą do kibla dla kobiet bo mnie zabiją. - Odpowiedział równie prawię płacząc.
- A to patrz pizdo. - Po powiedzeniu tego ruszyłam w stronę toalet. Gdy doszliśmy weszłam do kibla dla mężczyzn, o nie masakra.
- Ciebie pojebało. - Powiedział Krystian do mnie. - Ją pojebało.
Tym razem do kamery.
- Weź przestań pieprzyć i daj mi zrobić siku. - Odpowiedziałam już wkurwiona.
- Dobra dobra, już.
~♡~
- Wiecie z racji iż 24 h to znaczy 24 h czyli musicie razem spać i siedzieć w kajdankach do 12. - Powiedział Filip do każdego.
- Michelle moglibyśmy do mnie do domu? - Spytał Krystian. - Bo wiesz umówiłem, że zrobię streama i no wiesz, nie mogę złamać obietnicy.
- No jasne. - Uśmiechnęłam się do niego i spojrzałam na Florka przerażona ten się starał nie śmiać.
- Co? - Spytał Filip patrząc na mnie i Floriana przez co nie mogliśmy z śmiechu. - O co chodzi?
- Nic, nie ważne. - Zaczełam tam płakać gdy to wymówiłam.
- Wszystko okej? - Spytał Krystian, który też się śmiał chociaż nie wiedział z czego.
Uspokojenie zajęło nam z 30 minut bo ciągle ktoś coś mówił śmiesznego.
- Dobra my z Michelle już jedziemy, naura. - Pożegnał się Krystian i ruszył w stronę drzwi.
- Papa. - Powiedziałam i leciałam za nexe aby nie zacisnąć bardziej kajdanek przez co się zaśmiali.
~♡~
- Ej możemy zrobić zdjęcie bo codziennie wstawiam na mojego instagrama zdjęcia w co jestem ubrana i wiesz staram się to dotrzymywać. - Spytałam nexe jak byliśmy u niego w domu i było mi okropnie wstyd za to pytanie.
- Jasne, nie masz się co krępować. - Zaśmiał się i zrobiliśmy sobie z kilka zdjęć (Zrobiliśmy też kilka z twarzą tak pochwalę się.) i wybraliśmy jedno w którym nie widać nam obu twarzy za bardzo.
@.michellebitch
like by nexe333 and 2974 other
@.michellebitch: Opis zjedliśmy, Hello guys me and my friend @nexe333 <3333nexe333: piękni jesteśmy
↪.michellebitch: no
CZYTASZ
On... || Nexe
FanfictionMichelle Skowron to kuzynka skkf'a, ktora przyjeżdża do Polski z Irlandii. Tam skkf wyciąga ją na jakieś jego spotkanie z kumplami gdzie poznaje pewnego chłopaka z którym łapie dobry kontakt. Zapraszam do czytania od nowa, opis zostal troche mocno...