Otočila jsem se na půlku paytona, a čekala jestli tam bude, ale nic prázdno, otevřela jsem oči, a taky tam nikdo nebyl. Jen jsem viděla na nočník stolku papírek. Vzala jsem ho, a začala číst.
„ahoj lásko, promiň že jsem se s tebou nerozloučil, ale ty jsi spinkala, a já tě nechtěl budit, neboj vrátím se ti. Payton. Ps: miluju tě lásko. "
A nakreslil tam srdíčko. Já se nad tim dopisem usmála, a dala ho zpátky na noční stolek. Vylezla jsem z postele. Vzala si bačkory, a šla se převléct (média) . Šla jsem dolů, a vzala si jogurt, s kterým jsem si šla sednout ke stolu. Přišla Ness, a vzala si jablko. „tak co?“ zeptala se, a kousla si do jablka. „odjel" řekla jsem, a mykla rameny. „a nepůjdem někam?" Zeptala jsem se jí,a ona kývla. „kam by chtěla slečna moormeier jít?" Řekla, a obě jsme se zasmali. „do parku" vzpomněla jsem si na lili. Ukápla mi slza při pomyšlení na ní. Lili mi umřela v mých 18 letech. Od tý doby žiju bez ní. „nebreč, lili se tam má dobře" řekla Ness, a pohladila mě po zádech. „chybí mi" řekla jsem, a ona mě obejmula. „já vím, ale neboj má se tam dobře" řekla, a dolů přišel Jaden. „co vy dvě zas smutnite?" Zeptal se Jaden, a sedl si ke stolu. „to je jedno" řekla jsem, a Ness mě pustila. „a co vy dva? Těším se na toho vašeho malého prcka" řekla jsem, a zasmála se. „to my taky, už by jsi si mohla taky pospíšit chci být strejda" řekl Jaden a zasmál se. „ráda bych, ale payton to hrozně komplikuje, tím že se mi nevěnuje, nemá na mě skoro čas" řekla jsem a mykla rameny.„to se spraví neboj" uklidnil mě Jaden. „nepůjdem na zahradu ell?" Zeptala se Ness, a já jen kývla. Vzala jsem si mobil, a šli jsme. Sedli jsme si na křesla v altánku, a jen tak si povidali. „a co Josh a vika?" Zeptala jsem se, a Ness mykla jen rameny. „nevím vika mi nepíše ani nevolá, a před tím tady taky nebyla tak kdo ví" řekla, a mně začal najednou zvonit mobil.
„ella McClure?" Ozvalo se
„jo"
„tak teď nás poslouchej, jestli chceš vidět ještě někdy své rodiče, tak nám zaplatíš 2 000 000$ je ti to jasný?!"
„co? kdo jste ? A kde jsou moji rodiče?"
„to tě nemusí zajímat, a jestli nám nedáš peníze, tak tvý rodiče zemřou"
„do kdy?"
„do týdne"
„dobře"
Típla jsem to.
„je to v prdeli" řekla jsem, a dala si hlavu do rukou. „co se stalo?" Zeptala se Ness, a přišel Jaden. „někdo má moje rodiče, a musím jim zaplatit 2 000 000$ jinak je zabijou" řekla jsem. Jaden si vzal mobil, a začal něco dělat na mobilu, potom si ho dal k uchu, a začal někomu něco říkat. Potom to tipl. „takže payton ti vzkazuje, že si můžeš půjčit ty peníze, a že s tebou půjde Dylan. Protože kdyby se stalo něco mně, tak by byla ness sama, a Dylan je lepší jak my všichni dohromady, jenom mu zavolám, a dneska večer tam půjdete, vezmeš si ňakou pistol, a nůž" řekl, a já jen kývla.