چرا انرژی ندارم؟

6 2 0
                                    

خمیده هستیدایستادن یا نشستن در وضعیت بهتر، فقط برای حالت پشتتان مهم نیست بلکه روی ذهنتان هم تاثیر می‌گذارد.مطالعات متعددی، شامل یک مورد از دانشگاه ایالتی دولتی اوهایو، نشان داد که نشستن در حالت خمیده به ناامیدی، درماندگی، ناتوانایی و به یادآوردن خاطرات منفی بیشتر منجر می‌شود. در ضمن، صاف ایستادن یا نشستن منجر به اشاعه‌ی افکار مثبت‌تر وابسته است. یا سبک ایستادن شگفت‌انگیز زنانه «وضعیت قدرت» را برای دو دقیقه را امتحان کنید.مطالعه‌ای در هاروارد نشان داد این وضعیت نه تنها موجب می‌شود احساس قدرت بیشتری کنید بلکه می‌تواند میزان کورتیزول، هورمون استرس مغز، را کاهش دهد.عاشق رمان‌های بلند هستیدبا نگاهی ادیبانه باید بگوئیم که همه‌ی ما همواره داستان‌های دانیل استیل را تحسین می‌کنیم. اما اگرچه خواندن ادبیات داستانی در تضاد با ورق زدن‌های سریع است اما مغز را بازتر می‌کند.محققان دانشگاه ایالتی میشیگان از افرد خواستند که در حین ام.آر.آی داستان‌های جین آستن را مطالعه کنند و نتیجتا دریافتند افرادی که عبارات را به طور سطحی می‌خوانند فعالیت مغزی بیشتری دارند و به‌ طور خاص، این فعالیت مغزی معمولا با فعالیت فیزیکی و تحرکی همراه است. بنابراین در تعطیلات برای انگیزش روحی بیشتر، به خواندن‌های سطحی‌ روی آورید.در محیطی بی‌نظم زندگی می‌‌کنیداگر کپه‌ای از وسایل روی میز دفترتان قرار دارد، در منطقه‌ی نابود کننده‌ی انرژی زندگی می‌کنید. محققان در موسسه‌ی علوم و اعصاب دانشگاه پرینستون بر این باورند هنگامی که بی‌نظمی شروع می‌شود و پله پله جلو می‌رود، تمرکز ذهنی شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد همواره دست‌پاچه، پریشان و ناتوان خواهید بود.چطور بی‌نظمی‌ها را تحت کنترل قرار دهیم؟ سعی کنید در لیست کارهایتان پنج دقیقه تمیز کاری بگنجانید، تفاوتی ندارد محل کارتان یا انباری را نظافت می‌کنید.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

چرا انرژی ندارم؟Where stories live. Discover now