Глава 1

211 14 1
                                    

Рипли

Двадесет години по-рано

— Няма да ходя никъде с вас — изкрещя заваляно баща ми към полицая, който влезе в Аквариума, час след като тялото на майка ми бе изнесено.

Стоях скрита в ъгъла, стиснала в ръце розова китара от дърво и пластмаса. Не свирех, защото мама ми бе казала да не го правя, когато татко е наоколо. Това го ядосваше.

Но той вече бе ядосан, а мама я нямаше.

Преди няколко часа имах нужда да се изпишкам. Не биваше да съм долу, когато имаше клиенти, освен ако татко не ми е възложил някакви задачи, но тоалетната на горния етаж не работеше добре. Слязох на пръсти по стълбите, надявайки се, че никой няма да ме види, преди да се скрия в някоя от тоалетните, на чийто врати имаше нарисувани каубойки и русалки.

Само че така и не стигнах до някоя от тоалетните. Сивите плочки на пода, които обикновено аз миех с парцала, сега бяха обагрени в червено от голямата алена локва около мама.

— Мамо? — прошепнах аз, въпреки че знаех, че няма да ми отговори. Тя беше безмълвна и напълно неподвижна.

Мъж лежеше с лицето надолу в друга тъмноалена локва… мъжът, който ми даде китарата… и той също не помръдваше.

Не знаех от къде идват истеричните писъци, докато Пърл, една от редовните клиентки на бара, за която се преструвах, че ми е баба, не нахълта в банята и едва не връхлетя върху мен.

— О, милостиви Боже! Рип, излез от тук. Не бива да виждаш това — задави се тя, преди да ме избута през вратата.

Но аз вече го видях и може да бях на девет, но не бях идиот.

Мама беше мъртва.

Мъжът беше мъртъв.

И сега полицията мислеше, че татко има нещо общо с това.

Барът се изпразни още щом клиентите чуха дете да пищи в банята, или може би защото изтичах навън, крещейки „Мама е мъртва!“. И в двата случая, всички хора се блъскаха да излязат от бара, докато татко им крещеше, че не са си платили сметката.

Сега лицето на татко бе аленочервено, докато спореше с полицая.

— Нямате избор, г-н Фишър. Идвате с нас за разпит. Не се тревожете, сестрата на жена ви ще се погрижи за дъщеря ви.

Истински секси Where stories live. Discover now