Боун
Час по-рано
Вратата на ескалейда се затръшна шумно, преди колата да потегли с мен и Амбър на задната седалка.
Поглеждайки я все едно е пепелянка, канеща се да ме нападне, опитах да разбера какви ги върши тя.
— Какво правиш тук, по дяволите?
Амбър се завъртя на седалката си, за да ме погледне и направо си изкарах ангелите, като се сетих, че планирах да й предложа да се омъжи за мен само преди девет дни. Какъв тъпанар. Сега, като я погледнех, всичко изпъкна пред мен като под микроскоп, от носната ринопластика до натъпканите с колаген устни.
— Спасявам ти задника. На какво ти прилича?
— Прилича ми на това, че май се опитваш да постигнеш някакво помирение, но, мамка му, няма начин да се случи.
Тя извъртя очи.
— Може да си малко по-благодарен. Току-що изсипах куп пари, за да те извадя от затвора.
— До час ще си получиш обратно парите. От къде се появи, по дяволите, и къде, мамка му, е съпругът ти? — наблегнах на думата съпруг, надявайки се да осъзнае, колко е нелепо да се появява тук.
— Нямам съпруг. Бракът вече е анулиран. Всичко беше голямо недоразумение.
Това ми напомни на гнева, който изпитах в първия момент, в който научих какви ги е сътворила Амбър.
— Недоразумение? Наричаш това да се омъжиш шибано недоразумение?
Тя махна с ръка.
— Знаеш, че останах във Вегас деня след шоуто ми, за една среща. Е, тази среща беше с една голяма клечка от Холивуд, продуцент, с който да говоря за актьорската си кариера… и нещата станаха малко луди.
— Луди? Да, точно това си помислих и аз, когато научих, че проклетата ми приятелка се е омъжила — темпераментът ми припламна.
— Той ми даде обещание, Боун! Обеща ми, че ще ми даде роля в следващия филм с Райън Гослинг, който продуцира и след това, нещата малко ми се губят.
— Мамка му, не мога да слушам за това.
Амбър имаше честта поне да се изчерви.
— Излязохме, пийнахме малко, след това смръкнахме това, онова и добавихме някое хапче за настроение, и в следващия момент се озовахме в параклис и той ми каза, че това е голямото ми прослушване. Всичко, което трябвало да направя, е да мина по пътеката до олтара, и че ще бъда следващата холивудска звезда. Така и направих. На следващата сутрин се събудих с пръстен на пръста си, лежейки до мъж, който почти не си спомнях… такъв, който никога не бих пипнала, ако не бях сериозно надрусана. Имам предвид, Господи, трябваше да видиш космите по слабините му и малката му пишка. Първото нещо, което му казах, е, че искам договор за ролята ми във филма, и той имаше наглостта да ми каже, че ролята е заета, и че трябва да тръгна от по-малки роли, че да стигна до нещо голямо. Той ме излъга!
YOU ARE READING
Истински секси
RomanceВ Нашвил кънтри звездите са навсякъде. Кълнях се, че никога няма да се сближа с някои от тях, но Боун Трашър ме направи лъжкиня. Казах, че никога няма да дам сърцето си на някой мъж, но той не ме попита, преди да го открадне. Сега се изправяме пред...