Глава 7

40 4 1
                                    

Рипли

През последния час прерових куп клюкарски сайтове и макар че не бих го признала на глас, се измъчвах четейки статии за това, че Амбър и Боун отново са заедно.

Разбира се, че това ще се случи на мен. Би трябвало да знам по-добре.

Защо си мислех, че съм специална? Такъв съм идиот. Той дори не е имал нужда от мен, за да излезе от затвора.

Да, позитивното говорене на самата мен, никога не ми е било силна страна, но след като непрестанно получаваш плесници от живота, започваш да осъзнаваш, че някой неща е най-добре да бъдат оставени настрани. Трябваше да знам, че да започна връзка с някой като Боун, от самото начало ще е пълна трагедия.

Защо въобще си позволих да започна да мисля…

Хоуп излезе от банята, а косата й беше фризирана в подредена в прическа.

— Скъпа, трябва да отида в бара за една среща и за обучението на няколко нови човека. Сигурна ли си, че искаш да дойдеш тази вечер? Глезенът ти наистина ли е добре?

Погледнах я от футона, на който се бях излегнала, докато вървеше самосъжалителното ми парти и метнах телефона си на масичката за кафе.

Единственото хубаво нещо в живота ми? Имах страхотна приятелка.

— Знаеш, че те обичам, нали?

Тя наклони глава на ляво, но косата й не помръдна, благодарение на лака за коса. Което ме накара да мисля за Пърл и нейния Акуанет с носталгия.

— Пияна ли си? Защото не може да дойдеш на работа, ако вече си се…

— Не, не съм пияна. Просто ти казвам колкото много оценявам какво правиш за мен и колко голяма щастливка съм, че те имам в живота си. Благодаря ти за всичко. Дори когато се окажа в канала, заедно с всичкия боклук около мен, ти ми хвърляш спасително въже.

Хоуп пресече стаята и се наведе, за да ме прегърне.

— Не си в канала, момиче. Ти току-що избяга от затвора. — Тя се изправи и погледна надолу към мен. — Беше в плен толкова адски дълго, че нямаш идея как да бъдеш свободна и да мислиш и правиш нещо различно от това да работиш, за да спасиш Аквариума. Може би трябва да се откъснеш за миг от тези простотии с таблоидите и да се замислиш какво искаш ти. Може да се запишеш да учиш, да вземеш някакъв сертификат или да си намериш различна работа.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 07, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Истински секси Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang