A megérkezés

84 3 0
                                    

A bajnokok és a kihívók felálltak a számukra kijelölt emelvényre a nyitó ceremóniához. Lehel a két csapat között foglalt helyet.
-Üdvözlök mindenkit! Ez itt az Exatlon Hungary All Star 21. adása. Különleges nap lesz ez a mai, nem csak azért, mert ma lesz a Nemzetek csatája Mexikó ellen. Ma ugyan is egy új taggal fogunk bővülni, de ezúttal nem egy versenyzőről van szó. Andris, kérlek meséld el nekünk, hogy ki is fog ma csatlakozni hozzánk! - Lehel Andrisra nézett mondandója befejeztével.                                               -Ma egy olyan lány csatlakozik hozzánk, akinek hatalmas nagy szíve van. Nála nagyobb szívű emberrel még nem találkoztam. Azt tudni kell, hogy Míra halálos beteg. Leukémiás. Gondolom mindannyian tisztában vagyunk vele hogy milyen költségekkel jár egy ilyen súlyos betegség kezelése. Ennek ellenére Míra habozás nélkül küldött pénzt, amikor Krisztiánnal és Danival gyűjtést szervesztünk egy ismerősünk rehabilitációjára. 
-És ez volt az oka hogy Mírának sorsoltad ki a pólódat, vagy véletlen alakult így? - kérdezte Lehel. 
-Akkor még nem tudtam Míra betegségéről. Egyszerűen csak őt dobta a gép. Talán az univerzum akarta így meghálálni a jó tettét. Én igazából akkor szembesültem Míra betegségével, amikor egy héttel  később találkoztunk a Westend-ben, hogy átadjam neki a pólót. Nagyon megdöbbentem amikor megláttam őt, de mivel egy szóval nem említette a betegségét így én se nagyon firtattam. Aztán pár nappal később Míra anyukája rám írt Messenger-en és elmesélte a lánya történetét. Elmesélte hogy mennyire nagyon imádja Míra az Exatlon-t és hogy legnagyobb vágya hogy találkozhasson a többiekkel is. De messze van még az Exatlon vége. Így hát úgy döntöttem hogy kezembe veszem a dolgokat és minden követ megmozgattam hogy Míra itt lehessen most velünk.                                                                                                                                                                         Néhány másodperc síri csend következett. Mindenki szomorúan figyelte Andris beszédét. Néhányan még meg is könnyezték. A csendet Lehel törte meg.                                                                         -Fogadjátok hát sok szeretettel Varga Mírát!                                                                                                              A következő pillanatban egy sovány, sápadt alak tűnt fel tőlük néhány méterre. Míra félénk léptekkel közeledett a két csapat felé. Közben szemeivel folyamatosan a bajnokokat fürkészte. Andris volt az első akihez odament és szorosan megölelte őt. Aztán szép sorban megölelte a többi bajnokot is.                                                                                                                                                                     -Oda léphetek a kihívókhoz is?-kérdezte Míra, miután Lehelt is megölelte.                                               -Csak nyugodtan. - mondta Lehel és utat engedett Mírának. Miután a kihívók is megkapták az öleléseiket a lány vissza sietett a bajnokokhoz és felállt Andris mellé.                                                          -Míra, milyen érzés itt lenni velünk? - kérdezte Lehel.                                                                                            -Hát, még mindig nem fogtam fel hogy én most épp az Exatlon-ban vagyok. Még próbálom feldolgozni a helyzetet.                                                                                                                                                       -Jól van. Később még azért kifaggatlak. - Lehel a kamera irányába fordult. - Na de most már térjünk át a mai versenynapra. Egy selejtezővel fogunk kezdeni, melynek során kiderül hogy kik kerülnek be a Magyar válogatott csapatába. Minden páros 2 nyert futamig fog futni és aki előbb eléri a 2 pontot bekerül a válogatottba, plusz védettséget élvezhet a következő párbaj napon. Most pedig kezdődjön a harc a válogatottba jutásért.  


A legnagyobb bajnokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora