.::PROLOG::.

23.6K 212 42
                                    

Seorang lelaki tinggi lampai, berkulit putih dan berambut kerinting menapak penuh bergaya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seorang lelaki tinggi lampai, berkulit putih dan berambut kerinting menapak penuh bergaya.

"Assalamualaikum Cikgu..."

Cikgu Rohaizan tersenyum senang dan menjawab salam di dalam hati. Langkah comel anak muridnya itu diperhati penuh minat.

Sudah dua hari dia bertugas sebagai pengajar di sekolah itu. Sekolah rendah campur yang semuanya pelajar Melayu.

"A... aaa.. wai... Ey... Em.. Yamm... AYAM!"

Dikerling sekilas guru kelas wanita yang sedang mengajar murid darjah satu. Kelas paling belakang untuk murid-murid yang kurang cerdas dalam pembelajaran.

Berbaju kebaya ketat menampakkan lekuk tubuh yang menawan itu, membuatkan Cikgu Rohaizan menelan liur berkali-kali. Punggung guru wanita itu terjungkit indah dengan pemakaian kasut tumit tinggi stiletto warna lilac.

Cikgu Azimah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cikgu Azimah. Memang menawan kalbunya. Masih bujang sepertinya. Single and available.

'Boleh lah kot aku try ajak kuar minum lepas habis keja nie...' bisik lelaki muda itu sambil berkira-kira mahu dibawa ke restoran mana petang nanti.

"Aduhh!"

Tangan Cikgu Rohaizan terasa menyenggol sesuatu yang kenyal. Suara rengekan kesakitan menyebabkan pandangan mata lelaki itu terus berpusat ke arah figura tersebut.

Anak gadis berusia dua belas tahun itu jatuh terduduk. Salahnya juga berlari di kaki lima tanpa menyedari kehadiran Cikgu Rohaizan.

Mata guru lelaki itu sedikit membuntang. Benda kenyal dan empuk yang disenggol lengannya tadi adalah dua gunung kembar yang agak sihat.

'Baru darjah enam dah bertubuh segar macamnie... Fuh! Bahaya betul!' Cikgu Rohaizan cuba membuang jauh-jauh fikiran nakalnya.

"Maaf cikgu... Saya tak sengaja..." gadis bawah umur itu tertunduk sambil membetulkan ikatan tocang rambutnya.

"Urmm.. lain kali hati-hati! Kang bertelur pulak dahi kamu sebab mencium longkang nie.." ujar Cikgu Rohaizan dengan suara yang tegas. Dia merupakan guru Matematik dan Pendidikan Jasmani. Mestilah tegas!

"Maafkan saya, cikgu..." gadis bertubuh genit itu masih menunduk. Sebelah tangannya menutup sebahagian dadanya. Sakit barangkali terkena senggolan tangan lelaki dewasa seperti Cikgu Rohaizan.

Mata lelaki itu tertumpu pada nama yang tertera pada uniform sekolah gadis itu.

VEE VANESSA

Kringgggg!!!!!

Bunyi loceng menandakan waktu rehat. Riuh rendah suara anak-anak murid diselangseli dengan bunyi seret kerusi dan meja.

Dahi Cikgu Rohaizan berkerut.

'Aik, dah hilang?' dia menggaru kepalanya yang tidak gatal. Kelibat gadis misteri tadi tidak kelihatan di dalam barisan murid yang  menyerbu keluar dari kelas.

Jam tangannya dipandang sekilas. Masih awal untuk masuk ke bilik guru. Dia perlu memeriksa peralatan sukan di dalam bilik stor terlebih dahulu. Esok pagi hari pertama dia mengajar subjek PJ itu.

Langkah kakinya yang panjang mendapat perhatian beberapa pasang mata guru wanita yang sedang beratur membeli makanan.

"Boleh tahan cikgu baru tue kan? Mmm... Tinggi betul..." ngomel Cikgu Masitah yang berkaca mata. Sesekali diperbetulkan bingkai cermin matanya.

"Yer... Tapi dia sepadan dengan Cikgu Azimah jer..." balas Cikgu Teefa dengan kedua bebola matanya ke atas.

"Haaa... sama-sama bujang!" Cikgu Ana dan Cikgu Masitah menjawab serentak. Mereka tertawa kecil memikirkan kenakalan diri sendiri. Pantang melihat lelaki muda gara-gara drama Korea!

Bilik stor sukan sekolah agak tersorok. Naik turun juga nafas Cikgu Rohaizan ketika sampai ke bangunan belakang sekolah itu.

Dicapai kunci pintu stor dan dipulas tombol. Tidak berkunci. Dahi guru lelaki itu berkerut.

'Haihh... Tak amanah sungguh cikgu yang jaga bilik nie! Tak kunci pulakkk! Hilang barang dalam nie, jangan salahkan aku!' lelaki itu merungut sendiri.

Daun pintu yang renggang dikerling sekilas. Agak suram di dalam bilik stor itu.

"Aaahhh.... Urmmm.... Mmmm..."

Sekali lagi dahi lelaki itu berkerut. Jika sehari dua puluh kali dahinya berkerut, nescaya lagi cepat nampak tua lah wajahnya!

Diintai sedikit. Tidak kelihatan sesiapa pun. Dahi itu semakin tebal kerutannya. Ditolak perlahan daun pintu itu. Tiada bunyi dari engsel.

"Urmmmm.. Cikguu... ahhh.."

Lelaki itu menelan liur. Ada cikgu beromen dalam bilik stor nie ker?

Antara rasa teruja untuk melihat wayang gambar lucah secara langsung dan rasa geram dek aktiviti tidak senonoh di dalam stor jagaannya.

Lelaki itu melangkah penuh senyap. Cuba memaksimakan bunyi kasut kulitnya yang bertumit di belakang.

Mata lelaki itu membuntang.

Kelihatan seorang gadis sedang meramas dan menggentel puting tetek di sebalik timbunan bola.

Baju kurung putih gadis itu terangkat ke atas dan dikepit dengan kedua belah ketiaknya. Coli nipis tidak berspan turut ditarik ke atas dada. Itu membuatkan payudaranya kelihatan lebih membengkak dan tegang putingnya.

Air muka gadis itu kelihatan kemerah-merahan menahan ghairah. Puting comel berwarna merah jambu itu membuatkan Cikgu Rohaizan kecur tiba-tiba. Terasa ingin dicubit-cubit.

'Jangan Izan... Budak bawah umur tue... Ingat sikit!' suara hatinya melarang.

"Aahh... Cikguu..." rintihan gadis itu membuatkan Cikgu Rohaizan hilang sabar.

"Ya... Cikgu datang nie...," selamba Cikgu Rohaizan bersuara dengan bercekak pinggang.

Gadis itu tersentak dan mengangkat kepalanya. Wajah gadis itu berubah pucat. Mata mereka bertentangan.

"Vee Vanessa?" hampir tidak percaya guru lelaki itu pabila melihat gadis yang dirempuh tadi berada di situ.

------------

Nota Kaki Penulis :

Yuhuuu! Rindu ngan kiter tak? 😜 Saja jer up story baru.. Asyik bermain di fikiran jer plot citer imaginasi aku nie sebelum tidoq.. Takleh jadi nie..  Kena up lah.... Bila siap, tatauuuuu!

Baiiii! 😚

Baiiii! 😚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SOMETHINGWhere stories live. Discover now