Pedophilia.
Fayed berpandangan dengan Vee. Mereka berdua berada di perpustakaan sekolah waktu rehat itu. Ia bagi mencari punca kenapa seorang guru dewasa boleh mencabul anak muridnya sendiri.
"Aku akan report kat cikgu besar pasal nie..." ujar Fayed bersungguh biarpun pedih di pipinya masih terasa.
Flashback🌠
Pang!!!
Berdenyut pipi Fayed ketika itu. Satu tamparan comel hinggap ke pipinya. Vee menjegilkan matanya.
"Apa kau buat nie?? Aku mengandung nanti macamana???" Vee terus berteriak. Cepat-cepat Fayed menutup mulut gadis itu dengan tangannya. Risau jika ada orang terdengar. Sudahnya mereka berdua hilang ketika kelas PJ.
"Ak... Aku dah janji akan jaga kau kan?" tergagap Fayed menjawab. Dia sendiri cuak.
"Aku tanak mengandung macam mak kau. Perut buncit ke depan... Nanti datang sekolah orang ejek aku! Woooo..." Vee memang agak manja dengan Fayed. Manja, gedik dan kasar. Semuanya dengan Fayed.
Fayed memeluk bahu Vee. Wajah Vee disembam ke dadanya. Menyesal dia mencium bibir Vee. Tetapi kenapa ibu dan ayahnya kelihatan menikmati ciuman itu ketika 'bersama'?
Pertemuan di antara Fayed, Vee dan Guru Besar sekolah menimbulkan suasana tegang ketika Cikgu Rohaizan muncul.
"Apanie cikgu? Cikgu percaya cakap budak-budak nie dari cakap saya?" Cikgu Rohaizan serabut. Dia tidak menyangka Fayed akan melaporkan perihal kelakuan sumbangnya pada guru besar.
"Fayed dan Vee... Awak berdua boleh masuk ke kelas semula... Saya akan cuba selesaikan masalah ini..." Guru Besar, Cikgu Azmeera menyuruh kedua anak muridnya itu pulang ke kelas.
Cikgu Rohaizan merenung tajam wajah Vee. Terasa menyesal tidak berbuat lebih lagi pada budak perempuan itu.
"Cikgu jahat..." tutur Vee pada cikgu lelaki itu sebelum sempat Fayed menarik tangannya.
"Huh... Aku jahat? Siapa yang mengerang di bilik sto..."
"Cikgu Rohaizan!!!!"
Guru Besar mula berang melihat sikap tidak profesional Cikgu Rohaizan.
Fayed memandang Vee sekali sekala semasa berjalan balik ke kelas. Vee kelihatan resah.
"Apa yang cikgu tue cakap tadi?"
Vee sedar dia tidak boleh lari lagi. Tapi takkan dia nak cerita perihal dia di bilik stor sukan itu!
"Siapa mengerang? Kenapa dia macam salahkan kau? Kenapa kau tak cerita kat aku? " bertubi-tubi Vee diasak oleh Fayed.
Vee melepaskan keluhan berat.
"Nantilah cerita..." dia cuba mengelak. Dia malu. Ledakan nafsu yang datang tiba-tiba dalam usia sekecil itu.
Fayed diam dan melajukan langkahnya. Dia berlalu pergi meninggalkan Vee.
"Eh... Eh..?" Vee terpinga-pinga. Dia mengeluh pabila melihat Fayed menonong pergi tanpa kata.
"Susahlah kalau dia dah merajuk..." Vee merungut sendiri.
🌠🌠🌠🌠🌠
Petang yang mendamaikan dengan angin sepoi-sepoi bahasa. Puan Ziana memangku bayi perempuannya yang berusia tiga bulan lebih. Sahabatnya, Puan Latifah sedikit cemburu. Dia hanya mampu memiliki seorang anak sahaja.
Di taman permainan mini bersebelahan klinik dan juga kuarters jururawat desa, kelihatan Fayed dan Vee sedang bermain buaian.
"Fayed..."
YOU ARE READING
SOMETHING
RomancePabila hati tidak merestui... Pabila rasa tidak sekata... Pabila nafsu meruntun jiwa... Apa yang tinggal buat kita? Jalinan hubungan antara Fayed Abdullah dan Vee Vanessa tercetus tanpa sengaja bermula di sekolah rendah. Hanya hubungan 'biasa-biasa'...