"Sevil(m)eyenler."

68 4 2
                                    

Yetişkin içerik uyarısı 🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤭🤭🤭

Taehyung, kolumdan çekiştirip bir masaya oturttu beni.

"Tanrı aşkına Taehyung, bana neden erkek arıyorsun ve neden ben bu kişiyle barda buluşuyorum?"

Bugün yüzlerce kez sorduğum soruyu yeniden sordum.

"Jimin, senin için inanılmaz ideal bir erkek arkadaş adayı buldum!" diye sevinçle kapıma dayanana kadar bana bir erkek arkadaş aradığını bilmiyordum.

Dahası ben de aramıyordum. Üstelik 21 yaşında bir çıtırdım ve evde kalmış falan da değildim.

"Jimin sus. İnanılmaz bir şey diyorum ya! Sonrasında bana o kadar çok teşekkür edeceksin ki.. Ama ben -Önemli değil, kelebeğim, dostluklar bunun için!' diyeceğim."

Ona gözlerimi devirip üzerimdeki deri ceketin cebinden telefonumu çıkarıp saate baktım. Oh, bir akşamüstü, coşkulu bir barda kör bir randevuya çıkacaktım; muhteşem bir ilişki için gerekli malzemeler listesi.

"Ayrıca, bu kadar beğendiysen niye kendine değil de bana ayarlıyorsun?" Şüpheyle ona baktım.

Abartıyla gözlerini devirdi.

"Salak mısın? Kimya diye bir şey var. Evet, taş gibi çocuk ama bizim enerjilerimiz, kimyamız uyumlu değil." Taehyung'un enerji inancı her şeyden fazlaydı.

"Benim kimyamın tutacağı bilgisi sana nereden geldi?"

"Ya Jimin delirtme beni, hissettim diyorum işte!" Sıkılmışçasına bağırdı.

Biz onunla vakit geçirdiğimizde, ki neredeyse her gün beraberdik, sesler hep yüksek olurdu. Vurdulu kırdılı bir arkadaşlığımız olsa da sevgi bağımız çok kuvvetliydi.

"İyi, öyle olsun bakalım." diyerek konuyu kapattım, tartışma büyümesin diye değil yanlış anlaşılmasın, biz alışkınız ama bu konu bir yere gitmeyecekti sadece.

İçecek bir şeyler söyledikten sonra oturup etrafı gözlemlemiş, biraz dedikodu yapmıştık. Bilerek buluşma saatinden erken gelmiştik vakit geçirmek için.

Taehyung'un gözü omzumun arkasında bir yere kaydığında heyecanla gözleri açıldı.

"Hah, geldi!" Çok heyecanlıydı, çok. Beni bu kadar evermek istediğini bilmiyordum.

Ve neden böyle huysuz olduğumu da bilmiyordum ama somurtarak Taehyung gibi ayağa kalkıp arkamı döndüm.

Evet, fena bir oğlan geliyordu.

Beklendiği gibi benden uzundu. Uzun ve kaslı bacaklarına benim deri pantolonumun aksine kot pantolon yerleştiren, gövdesi de tatmin edici derecede kaslı biriydi. Deri ceketinin altında saklanan kolları, güçlü ve şekilli olduklarını bağırıyordu.

Lanet, Taehyung en zayıf noktalarımı bulmuş birleştirmişti sanki. Kas, kaslı baldır, kaslı gövde, kaslı kollar.. Kaslı erkek. Kas, güzel görünen kas. Abartı olmayan kas.

Tam bir serseriye, ukalaya benziyordu tipi. Yakışıklı olduğum farkındayım, der gibiydi yüz ifadesi.

Küçük bir gülümsemeyle bize yaklaşırken beni görünce bir anlığına duraksadı. Yüzündeki değişik bir ifade oluştu ama sebebini tahmin edemeyeceğim kadar karmaşıktı.

Taehyung ise yanımda heyecanla bekliyor, beni dürtüklüyordu.

Sonunda karşımızda dikildiğinde kendini beğenen suratı biraz uzağımdaydı. Yüzü her ne kadar sevimli olsa da seksi bir ifade takınmaya öğrenmişti.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Special for Me • MinKookWhere stories live. Discover now