Chapter 4

51 2 2
                                    

Otevřela jsi oči, doufala si že se už nevzbudíš, jako každé ráno. Venku bylo ošklivé počasí, ostatně jako každé ráno. Vešla jsi do obýváku. Seděl tam Bucky, Steve a Nat. Ostatní asi ještě spali. Seděli u stolu a o něčem diskutovali ovšem nevypadali tak že by se s tebou o svá slova dělili takže si se do toho nepletla. Když si si konečně sedla na gauč ale v tu chvíli za tebou přišel Steve. Když ale Nat uviděla jak se na Steva usmíváš s pusou plnou cereálií a to jak tě Steve drží za ruku, ustaraně se podívala na Buckyho a aby to zakecala pokračovala v plánu. Ani sis toho nevšimla. poslouchala si Steva. Mluvil o vašem rande vypadal z toho nadšeně a naplánoval vám filmový večer. Hned potom se vrátil zpět k ostatním aby mohli dokončit to co začali. Den ti uběhl jako voda a Steve se konečně proplížil k tobě do pokoje. Sedl si vedle tebe na postel a pustil klasicky titanic. Steve byl velice.. nechci říct obyčejný ale spíš takový staromódní, takový klasický. Neměla si s tím problém a nějak ti to nevadilo. Alespoň si doufala že ti to vadit nebude. Nějaký čas jste se dívali a potom přišla ta scéna v autě. Steve se ti zadíval do očí a potom položil jeho ruku na tvé stehno ovšem pokračoval směrem nahoru. Nikdy sis tenhle moment nepředstavovala ale nakonec ti to nevadilo. Ani sis neuvědomila že tě Steve začal líbat. Nevadilo ti to vlastně to bylo dost příjemné. Úplně ses mu poddala. Sundal ti tílko, a potom i podprsenku, aby si trochu dohnala jeho tempo si mu rozepla pásek u kalhot a rukou zajela pod tričko a lehce ho škrábla na zádech. Steve ti s jeho reakcí strhnul legíny a sundal si kalhoty. Provokativně si se usmála a ucítila jsi ho v sobě, udivila si se protože si od něj čekala úplně něco jiného. To že se pleteš si ale zjistila až potom co Steve zasunul až po kořen a tobě se protočili oči slastí. Potichu si vzdychla Buckyho jméno, když to Steve uslyšel snažil se to ignorovat co to šlo. Věděl o tom že ty a Bucky jste měli vždy něco do sebe, nechtěl si to ale připustit protože tě miloval a doufal že i ty jeho. Ovšem to že jednou budeš s Buckym vždy věděl, jen si to nechtěl připustit.

Zaklepala jsi na dveře Natashy pokoje a vešla dovnitř. "Nat? co se děje?" "Co by se mělo dít?" odpověděla Natasha klidně. " Něco se děje, vidím to jak na tobě tak i na Buckym" Nat vstala z křesla na kterém seděla a něco si zapisovala. "víš Y/n ano něco se děje. Ale já tu nejsem od toho abych za vás řešila vaše věci, nejste děti" ... nevěděla jsi co odpovědět, nikdy jsi neměla ráda když je na tebe někdo naštvaný a tak jsi prostě odešla a zrovna narazila do Steva. "Y/n! zrovna jsem tě hledal.. chtěl jsem se zeptat jestli jsme teda teď spolu?" "Asi ano Steve?" Steve tě políbil a pokračoval v chůzi dál po dlouhé chodbě.

*o dva měsíce později*

Natasha tě zavolala do obývací místnosti, opět tam seděla s Buckym. "Y/n je tu jedna mise" Nat na stůl položila složku, pomalu si jí otevřela a uviděla fotku mladé ženy. "co je s ní špatně?" zeptala si se mezitím co sis prohlížela informace o ní, její rodině. O tom kdy jí vypadl první zub a další. Udivovalo tě to jak S.H.I.E.L.D a Avengers můžou sesbírat tolik osobních věcí, né o jednom člověku ale o tisících. "Je to agentka Hydry a je nebezpečná, to ti stačí. Víc vědět nepotřebuješ" řekla Nat a podívala se na Buckyho. " Jak to mám udělat? nikdy jsem na žádné misi nebyla" Nat se opět podívala zpátky na tebe a odpověděla. "Budeš mít manžela, budeš muset hrát že jsi vdaná.. za Buckyho. Budete mít dům, auto a všechno ostatní. Pokud tedy chceš, jestli to nechceš dělat kvůli Stevovi nebo nějakému jinému důvodu, nemusíš. Nic se od tebe nechce, všechno zařídí Bucky, ty jen budeš muset hrát jeho ženu. " "promyslím to" řekla jsi a odešla jsi. Mezitím co si šla směrem ke Stevově tělocvičně si jen jedním uchem zaslechla jak se Nat baví s Buckym "zvládne to"

Konečně si přišla ke Stevově tělocvičně. "Steve? mám dobré zprávy!" řekla si mezitím co Steve agresivně boxoval. "Ano? a jaké?" zeptal se mezitím co si hleděl svého.

Girl he left behind - Bucky BarnesKde žijí příběhy. Začni objevovat