Chapter 11.

16 1 0
                                    

Zbytek cesty jste jen seděli v trapném tichu a občas navázali oční kontakt. "Jsme tady" řekl Steve který přišel k vám do kabiny a asi se snažil přerušit to napětí mezi vámi. Vystoupili jste a vydali se dovnitř. "Někdo jsem jde" řekla si potichu a v tu chvíli jste všichni uslyšeli přijíždět výtah. Vystoupil z něj Iron-man. Začal vykládat něco o tom že už ví o co tu jde a že je tu v míru. Sešli jste ještě o další patra dolů a konečně našli všechny další Winter Soldiery. "Umřeli ve spánku řekl Zemo kterého jste si všimli až potom co se ozval zpoza nezničitelné místnosti. Měl spoustu keců no ale pak pustil to video a Buck věděl co bude následovat. "Y/n.. prosím odejdi" řekl Bucky a sledoval jak se z Tonyho obličeje stává smrtelný pohled. "Cože? proč?" řekla jsi a snažila se pochopit co se děje "Prosím tě. Odejdi" poslechla jsi Buckyho a odešla. Sedla jsi si na nějaký okraj budovy a sledovala jak padá sníh. Dokud tam nespadl Bucky, Tony a Steve. Bojovali proti sobě a ty si jim přečetla myšlenky. Uvědomila jsi si co se stalo a okamžitě se připojila k Buckymu aby jsi mu pomohla. "Do tohohle se nezapojuj Y/n! nechápeš to!!" Křikl na tebe Bucky který se snažil odzbrojit Tonyho "Vím toho víc než si myslíš Jamesi!!" Křikla jsi na něj zpátky a málem Tonymu zlomila ruku potom co se pokusil praštit Buckyho. Šla jsi pomoct Buckymu se zvednout ale Tony tě odstřelil kousek vedle a ty si se praštila do hlavy. Když si se zase probrala Tony Buckymu zničil jeho kovovou ruku a Bucky spadnul na zem. "BUCKY!!" zakřičela jsi a vstala co nejrychleji mohla. odtáhla jsi ho kousek vedle než se bojovalo, sedla si a položila jeho hlavu ze sněhu na tvá stehna. "Bucky? jsi v pořádku?" ptala jsi se pořád dokola a a Bucky vždy jen trochu zavrtěl hlavou na souhlas. Hladila jsi ho po tváři a zároveň mu držela ruku aby se mu tolik netřepala. Steve a Tony konečně dobojovali. Steve nechal svůj štít ležet na zemi vedle Tonyho, pomohl Buckymu se zvednout a všichni jste odešli pryč. "Co teď? Kam půjdete?" Zeptal se Steve. "My? A co ty?" optala si se zpátky. "Musím zařídit pár věcí a dostat ostatní z vězení." Řekl Steve. " Půjdeme ke mě" odpověděla jsi a ukázala na opuštěný karavan kousek na kopci.

-v karavanu-

Konečně jste došli k tvému karavanu. Položila jsi vysíleně Buckyho na tvou postel a zatáhla tvé závěsy aby se karavan trochu ohřál.

 Položila jsi vysíleně Buckyho na tvou postel a zatáhla tvé závěsy aby se karavan trochu ohřál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přikryla jsi Buckyho nějakou starou dekou a pohladila ho po tváři. Bylo to jako za starých časů. Vyndala jsi si ven židli. Už se stmívalo a ty jsi konečně ucítila ten komfort když si opět uviděla všechny ty hvězdy na noční obloze. Jediné co ti dělalo starost byl Bucky který ti teď ležel v posteli úplně zmožený. Celou noc jsi jen proseděla na tom křesle, až do rána. Potom si vstala a uvařila čaj pro tebe a pro Buckyho který ještě pořád spal. Nechtěla jsi ho budit ale musela jsi mu vyčistit všechny ty rány po obličeji aby se nezanítily. Sedla jsi si vedle něho, lehce ho pohladila po hlavě a poté mu odhrnula vlasy z obličeje aby se probral. "Y/n?" řekl Bucky svým ranním hlasem který jsi tak milovala a prolamovaly se ti z něho kolena. Pomalu otevřel oči a pokusil se vstát. "Ne Bucky, zůstaň ležet máš několik zlomených žeber, otřes mozku a spoustu dalšího. Na, napij se." řekla jsi a opatrně mu přiložila hrnek s čajem k ústům. "Co to je?" Řekl Bucky unaveně. "Bylinný čaj. Udělá se ti po něm lépe." Bucky se konečně rozhodl napít. Lehce zvedl hlavu z polštáře a jakmile se napil hned ji zase položil. Položila jsi hrnek vedle postele a zvedla se. Bucky tě ale chytil za ruku. "Y/n.. já jsem to co jsem včera v tryskáči řekl myslel vážně." Vykoktal ze sebe a hned potom zakašlal. "Já vím Bucky. Odpočiň si ano?" Jakmile jsi to dořekla, zavřela jsi dveře od karavanu a odešla. Šla jsi nakoupit do blízkého města protože jste neměli ani kousek chleba a zároveň si musela nakoupit nějaké náplasti a dezinfekci aby jsi mohla vyčistit Buckyho rány. Hned co jsi se vrátila uviděla jsi Buckyho který vstal a díval se na své rameno kde bývala jeho kovová ruka. "Bucky máš ležet!" řekla jsi a okamžitě mu pomohla se posadit na kraj postele. Vzala jsi židli a sedla si před něj. Potom sáhla do tašky, vyndala spoustu věcí na to aby jsi mu vyčistila rány a nakonec se přisunula blíž k němu aby jsi dobře dosáhla na jeho obličej. V práci ti ale překážely Buckyho vlasy takže sis sundala jednu z gumiček z tvého zápěstí a sepnula Buckyho vlasy do culíku. 

Girl he left behind - Bucky BarnesKde žijí příběhy. Začni objevovat