PROLOG
George Davidson to zwykły chłopak który nie wyróżniał się niczym niezwykłym w tłumie zakochanych par, przyjaciół i szczęśliwych rodzin ale jego rodzina nie była taka szczęśliwa..
Pov autorka 7lat temu..
-BOŻE GDZIE JA POPEŁNIŁAM BŁĄD?!-
-ZA JAKIE GRZECHY JA MAM TAKIEGO KURWA NIEUCZONEGO BACHORA?!-
Wtedy matka uderzyla 7letniego Georga.. nie był to pierwszy raz kiedy ona go uderzyła, był on na to już oduporniony, nie czuł bólu fizycznego, Czuł tylko ten psychiczny, czyli ten najgorszy jaki istnieje.-JA JUŻ SOBIE NIE RADZE Z TOBĄ! JAK JA MAM DO CIEBIE GADAĆ! SLUCHAJ MNIE, WYPIERDALASZ DO BABKI I MNIE TO NIE OBCHODZI, ŻE TY NIE CHCESZ, ROZUMIESZ!?
Tak naprawdę George pragnął pojechania do babci, tam na wieś, gdzie jest cisza, spokój, tylko on, babcia i jej koty i krowy. Mieszkała ona nad jeziorem w którym zawsze było widać wschód i zachodź słońca, albo w zimę iść i na butach się ślizgać. On o tym właśnie teraz mażył.
-NIE WIESZ JAK MI JEST CIEZKO! NIE ROZUMIESZ TEGO, BO JESTEŚ TYLKO PIERDOLONYM ZJEBANYM GOWNIARZEM KTÓRY JEST SPÓŹNIONĄ ABORCJĄ!
George nie wiedział co to znaczy, był jeszcze mały, mlody i taki nie winny, ale nikt nie wiedział co ma w głowie, obrazy swoich rodziców których nie da się wymazać z pamięci, to jest trauma do końca życia.
-JESTEŚ BRZYDKI, NIE DZIWIE SIE ŻE NIE MASZ PRZYJACIÓL! TAKI SKRZAT TO NAWET MOJCH NERWÓW NIE JEST WART!
W tej chwili coś w nim pękło, coś do nie naprawienia, coś co spodobowalo że george stał się nieśmiały i asexualny. Nie przyjmował nowych przyjaźni i komplementów. Ale może zjawi się osoba która to naprawi? Osoba która da mu wszystko czego on potzrebuje?
przekonaj się sam
enjoy