Kumsal'ı tanıyalım
Merhaba ben Kumsal gizemi seven, asla pes etmeyen ve biraz deli bir kızım, yanlış anlamadınız evet ben tam bir deliyim. Ben İzmir'de yaşıyorum 21 yaşıma 1 ay sonra giriyorum.
Herşey ne kadar garip değil mi? Doğuyoruz ve birçok dertle karşılaşıyoruz, nedeni ise değmiyecek kişiler. İşte tüm olay bu, bizim elimizden neşemizi alıp, acı veriyorlar.
Herşey çok saçma değil mi? Hayattan bir beklentin olması için bir sebebin olmalı. Peki ya sizin sebebiniz var mı?
Çocukluğumuzu bizden aldılar ve geleceği anlattılar, bilmiyorlardı ki ,geçmişini bilmeyen geleceğini bilmez, hataları tekrar tekrar yaptılar çünkü onların geçmişte yaptıkları hataları sildiler. Söylesenize, siz onların geçmişini sildikçe onlar nasıl geleceklerini temiz yazacaklar?
İşte herşey adalette bitiyordu, terazi hiç bir zaman tam dengede durmadı, zaten dursaydı bu halde olmazdık. Kadınları katlettiler namus dediler, çocukluğumuzu kirletip geleceğe hazırlıyoruz dediler, dediler de dediler. Hepsi sadece saçma sebepler, onlara inanmak isteyenler bu bahanelere ,haklısınız, dediler. Söylesenize geleceğe nasıl inanalım?
Geçen bir duvarda bir yazı görmüştüm 'kelebeğe geleceği anlatmak gibiydi herşey' diyordu, ne kadarda haklı. İşte biz mağdurlara yaptıkları buydu. Gereğinden fazla umut veriyorlardı sonrada gelip tüm hayallerimizi çalıyorlardı. Benim para pulla derdim yoktu ama insanlarla vardı. Ne kadarda saçma beş kuruş için onurlarından vazgeçmeleri.
Bunları anlatıyorum ama benim de herşeyden önce bir ailem vardı. Annem, Türkiye'nin önde gelen avukatlarından biri ve babam ise büyük bir şirketin sahibi. Onların gücü bile adalete yetmedi çünkü oyunda iki tür insan vardır; 1 oyunu yazan, 2 oyunu oynayan. Onlar oynayan oldu ama ben oyunu yazan olacağım...
Biliyorum ki bazılarımız bu kitapta kendini bulucak. Evet belki bazı şeyleri yaşamamıştır ama aynı duyguları hissetmiştir. Adaletin olmadığı yerde kaos vardır ve bu kaosa sebep olmak bazen yapabileceğimiz en iyi iyiliktir...
Peki siz hangisisiniz bir şeye mahkum olanlardan mı?
Yoksa bir şeye mahkum edenlerden mi?
Oylamayı unutmayalım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İFŞA
Fantasíaherkesin korktuğu ama kimliği bilinmeyen bir kızın hikayesi... KELEBEĞİN ÖMRÜ... ⇆ㅤ━━━━●───── 02:23 ↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷