Bölüm 3: İlk Yıl
Yemek yedikten sonra bir kaç konuşma yapılmıştı. Sonraysa Sınıf Başkanları birinci sınıflara Binalarının Ortak Salonu'nu ve nasıl girebileceklerini anlattı. Daha doğrusu sadece Ravenclaw ve Hufflepuff başkanlarının ki biraz uzun sürdü. Hufflepuff Bina Başkanı hangi fıçıların çalınmasını gerektiğini, Ravenclaw'ın ki ise bilmecelerden bir tane örnek vererek anlattı.
Kız Ravenclaw Bina Başkanı kızlara kızlar yatakhanesini, Erkek Bina Başkanı da erkeklere gösterdi. Natasha, yorulduğu için üstünü değiştirip uyudu.
-
Ertesi sabah her zaman ki gibi erken kalkmıştı Natasha. İlk başta nerede olduğunu anlayamasa da sonradan aklına gelmişti. Hogwarts'ta ve Ravenclaw Kızlar Yatakhanesindeydi. Yataktan doğrulurken gördüğü oda arkadaşları -Hestia, Nadia ve Lole- da bu düşündüğünü onayladı.
Yatakta kalktıktan sonra ne yapacağını düşündüğü için biraz oyalandı. Sonraysa kararını vermiş olacak ki yataktan kalktı. Binasının Ortak Salonu'na gidecekti. Saate baktı ve daha kalkması gereken zamana bir kaç saat vardı. Bu yüzden gitmeden önce yanına günlüğünü, bir kaç parşömen, zarf ve tüy kalem aldı. Hazır vakti varken hem dün yazamadığı günlüğünü hem de Amelia Teyzelere mektuplarını yazardı.
Sonra kalktı ve binasının ortak salonuna indi. Maviler içerisinde ki ortak salona indiğinde ortak salona baktı. Şüphesiz ki bu maviler içerisinde ki ortak salona aşık olmuş dahi olabilirdi. Maviler içerisinde olan her şey Natasha için çok güzeldi.
Natasha, elinde ki kağıt kalemle ve günlüğüyle boş koltuğa oturdu. Daha pek kimsenin kalktığı yoktu. Günlüğünü açtı ve yazmaya koyuldu. Olayları ve hislerini tamamen günlüğüne aktardı.
Sonraysa sıra Amelia Teyze'lere ait bir mektup yazmaya karar verdi.
Önce Amelia Teyze ve Joe Enişte'ye yazmaya karar verdi.
"Sevgili Amelia Teyze Ve Joe Enişte,
Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Ben iyiyim. Dün binam seçildi. İlk başta Seçmen Şapka biraz bekledi. Yanlış zannetmiyorsam Slytherin, Gryffindor ve Ravenclaw'ı genelde bana uygun gördü. Ama tabii sonradan diğer özelliklerimin Gryffindor'u elediğini söyledi. Tamam daha fazla detay verip, sizi meraktan çatlatmak istemiyorum. Ravenclaw'a seçildim. Babam gibi. Babam da bir Ravenclaw'dı değil mi? Bana öyle söylemiştiniz.
İkinizi de çok seviyorum <3. Kendinize iyi bakın <3.
Sevgilerimle,
Natasha North"
Mektubu zarfa koydum. Şimdi sıra diğer mektubu yazmaktaydı.
"Sevgili Lee ve Lea,
Nasılsınız? Okullar yakında açılıyor heyecan var mı? Umarım vardır. Ama varsa da fazla takmayın. Okul bahsedilen kadar iyi bir yer değil. Yani öğretmenler ve bilgiler harikalar. Ama arkadaşlar üzgünüm ama pek iyi değiller. Kendini beğenmiş ve şımartılmış insanlar var. Sakın böyle kişilerle arkadaş olmayın.
Umarım burada da onlardan yoktur. Ah, size fazla şey anlatmak isterdim ama teyzem kızar. Lütfen çabuk okuma yazma öğrenin.
Sevgilerle,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Natasha North Ve Harry Potter: Hogwarts Savaşı
Random'Natasha, Natasha North.' küçük kız elini uzatırken sormuştu. 'Albus Potter, Albus Severus Potter.' kızın elini sıkarken söylemişti küçük oğlan kızın elini sıkarken söylemişti.