Bölüm 1

91 11 15
                                    

Bölüm 1: Mavi Yakut & Zümrüt

Aralık Ayı'nın ilk günleriydi. Yağmur şiddetli bir şekilde devam ediyordu. Elinde siyah şemsiyesi olan ve baştan aşağı siyah giyinmiş olan kadın,  Aeternum sokağına girmişti. Sokakta sadece yağmurun sesi ve siyah şemsiyeli kadının topuklu sesleri vardı. Siyah şemsiyeli kadın, Dümdüz yolda ilerlerken bir kaç kez arkasına bakmıştı. 

Çok kısa bir süre sonra Aeternum sokağında 8 numaralı evin önünde durmuştu. Son kez arkasına baktı. Kimsenin onu takip etmediğine emin olduktan sonra zile bastı. Bastıktan bir kaç dakika sonra kapının ardından ses duyulmuştu. 

'Kimsiniz?' ses tonundan söyleyenin bir kadın olduğu açıkça ortadaydı. 'Benim, Helia. Nancy, Nancy Honest. Dostun.' dedi siyah şemsiyeli kadın, sadece kapının arkasındaki kadının ve kendinin duyabileceği kısık bir sesle. 'Nancy olduğun ne malum? Ayrıca Nancy'ysen kanıtla.' kapının arkasında ki kadın siyah şemsiyeli kadının söylediklerine inanmamış gibiydi. 'Ben Nancy Honest. Ve sende Ophelia North'sun. Ayrıca mavi yakut, zümrütle her daim dost kalacak.' kadın ilk iki cümleyi biraz daha kızgın söylese de, son cümlede biraz daha hafif bir ses tonu kullandı. Ardından şemsiyesini kapadı. 

Kapının arkasında ki kadın Ophelia -artık inanmış olacak ki- kapıyı açtı. Siyah şemsiyeli adı Nancy olduğunu söyleyen kadın hızlıca içeri girdi. Ophelia'ysa kapıdan dışarıya göz gezdirdikten bir kaç saniye sonra kapıyı kapadı. O sırada Nancy, yağmurluğunu çıkarmış askılığa asıyordu. 

Ophelia, kızıl saçlı, neredeyse siyah denebilecek gözleri ve ortalama boyuyla gayet güzel bir kadındı. Nancy ise koyu kahve saçlı, koyu yeşil gözleri ile arkadaşı Ophelia gibi gayet güzel bir kadındı. 

Nancy yağmurluğunu astıktan sonra adı gibi bildiği evin salonuna girdi. Ophelia da arkadaşını takip ederek salona girdi. Nancy, salona girdiği gibi gözüne çarpan mavi beşiğin yanına gitti. Beşikte koyu yeşil gözlü, saçları az olan ve koyu sarı saçlı bir kız bebek vardı. 'Ayın 25'inde tam bir yaşında olacak değil mi?' Nancy, beşikte sessizce duran kız bebeğe dikkatlice bakarken söylemişti. 'Evet.' Ophelia, Nancy'leri izlerken kısa bir cevap vermişti. 

'Özür dilerim Helia. Özür dilerim Natasha.' Nancy mırıldandıktan sonra arkadaşına baktı. Arkadaşının yanında asa yoktu. 'Nancy ne oluyo-' Ophelia'nın sözü, Nancy'nin asasını Ophelia'ya yöneltmesiyle son bulmuştu.

'Ophelia üzgünüm dostum. Ama Natasha'nın ilk yaşını göremeyeceksin.'

'Nancy, lütfen. Lütfen beni öldür ama Natasha yaşasın. Lütfen.' Ophelia cümlesini fısıldar gibi söylemişti. 

Tarih kendini biraz farklı bir şekilde tekrar ediyorken, o büyü duyuldu.

'Avada Kedavra'

3 kişi bulunan evde şuan 2 kişi vardı. 

-*-

Merhaba!Yeni bir kitapla karşınızdayım. Bir sürü kitap çıkartıyorum. Ayrıca katılımlı kitabımı sildim. Bilmiyorum belki o kitapta katılanlar filan burada olursa diye haberleri olsun. Umarım bu kitapta kendimi biraz daha geliştirebilirim. 

Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir <3

Görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın <3.




Natasha North Ve Harry Potter: Hogwarts SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin