Sokaktan çıktın ve bu kadar maceranın yeterli olduğunu düşünüp evine döndün. Birkaç gün sonra sana bir telgraf geldi. Telgrafı yollayan küçük teyzendi.
Biraz gezmek ve Paris'teki mektup aşkıyla buluşmak için Fransa'ya gidecekti. Sen de günlerdir odanda oturup düşündüğün için seni de peşinde götürmek istiyordu.
Her ne kadar istemesen de, annenin zoruyla bavulunu hazırladın ve küçük teyzenin peşine düştün.
Tren yolculuğu kafanı boşaltmana oldukça yardımcı oldu. Ayrıca gezmek sana iyi gelebilirdi. Hele de Paris'in tarihini ve kültürünü daha yakından görme şansı heyecan vericiydi.
Saatler sonra, Paris'e varmış ve kiraladığınız eve yerleşmiştiniz. Hava karardığı için akşam yemeğini yediniz ve hemen uyudunuz. Sabah erken saatlerde kalktın ve kahvaltıyı hazırladın. Teyzenle beraber kahvaltı yaptınız ve teyzen seni dışarı sürükledi.
Teyzen artık yetişkin bir birey olduğun için seni yalnız bıraktı ve koşa koşa arkadaşıyla buluşmaya gitti. Sende etrafta dolaşmaya başladın.
En sonunda beyaz bir eve denk geldin. İki katlı ve lükstü. Bir burjuvanın sahip olabileceği türdendi. Perdesi de sadece süs niyetine vardı. İçerisi rahatlıkla görülüyordu.
Evi izlerken kavga eden iki adamı fark ettin. Ama ikisinden biri çok tanıdıktı.
Bu oydu. Ama kavga ettiği kimdi?
♕
5. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘳𝘪𝘵𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
FanfictionYıl 1876, ya da 1877'ydi. Sen ise İngiltere'de yaşayan sıradan bir insandın. Ve o gün yaptığın tek hata şık giyimli ve lacivert saçlı bir adamı takip etmekti. ©2022