3.

77 7 2
                                    

Podíval jsem se na něj spikleneckým pohledem. ,,Mám hladík" řekl jsem a šel jsem si nachystat ovesnou kaši. ,,Chceš taky zlato?" Zeptal jsem se a on se otočil a s úsměvem mi odpověděl ,,Ano prosím" poprosil mě a já začal připravovat i tu druhou. Když jsem to měl donesl jsem to na stůl a pustil mou oblíbenou komedii

Pohled Bakugo
Pustil nějakej film a podal mi ovesnou kaši. Vypadala moc dobře. Už jsem se těšil na večer a tak jsem k tomu tématu trošku nakročil ,,Co je v tý krabici na stole lásko?" On se podíval za sebe a řekl ,,Ty se hodně těšíš co?" Já jsem kívl a dal jsem mu pusu. Bylo přibležně 16:45 tprve. ,,No a co tam teda je?" Zaptal jsem se znovu protože mě to fakt zajímalo. ,,3 lubrikanty do zásoby, umělý péro protože jsem tě ještě neznal ale ty je máš určitě úžasný, no a to je všechno." Pousmál jsem se a začal jsem ho lehce líbat. ,,Mám to brát jako začátek vztahu?" Zeptal se ja jen kývl a opět ho začal líbat. On se usmál a odtáhl se. ,,To vážně? Ty to chceš dělat tady? Ano musíme dokončit naši rozdělanou práci ale snad ne tady. Půjdeme hezky do ložnice a tam si to rozdáme" řekl mi a já jsem se usmál a jenom tušil co udělám až přijdem. Když jsme přišli do ložnice tak jsem ho hodil na postel a lehl si na něj. On se ušklíbl a začal mi sundávat tryčko. Já jsem mu to oplatil. ,,Můžu?" Zeptal se když mi dal ruce na kalhoty. ,,Jasně ale jenom pokud seš hodnej kluk." Odpověděl jsem. ,,Já jsem vždycky hodnej!" Řekl a stáhnul mi kalhoty i s boxerkama a mně se to tam dole vztyčilo. On se začal červenat a já ho pohladil po vlasech. Viděl jsem že je mu v kalhotách trošku těsno ale nechal jsem ho ještě chvilku trpět a mezitím jsem ho začal líbat. On mi sjel rukou až k péru a zeptal se jestli mi může vyhonit. ,,Proč by jsi nemohl kurvičko moje" on se usmál a začal mi ho honit po chvilce jsem viděl že mu je tam fakt velky těsno tak jsem mo srhl kalhoty. ,,Teď je řada na mně!" Řekl jsem a on z mého péra oddělal ruce a já si nad něj klekl a začal mu na oplátku honit taky. Potom jsem mu jazykem lehce přejel po celé délce a nahoře začal dělat menší kolečka. Začal jsem si jeho péro pomalu strkat do pusy. Najednou mi jeho nadílka vytekla do pusy a já ji celou poslušně spolkl. Začal fakt nahlas vzdychat ale tak proč ne že. Potom jsem ho obrátil na záda. ,,Na olízni je" a dal jsem mu tři prsty k puse. On poslechnul a celé je naslinil. ,,Byl jsi hodnej?" Zeptal jsem se ,,Ano byl" ,,No namyslim si" a přirazil jsem prvně jeden prst. ,,aahh, j-já b-budu hodnej" vykoktal ze sebe. ,,To si myslim! A co myslíš, cvičil dobře? Já si myslím že ne." Škádlil jsem ho. ,,Š-šlo mi to n-nebo ne?" Zeptal se mě jako kdyby si myslel že mu ten prst odpustím. ,,Nene" a přirazil jsem další. ,,Aaaah" zasténal. ,,Tak jo a co myslíš. Udělal jsi tu kaši dobrou? Mě totiž moc nechutnala." Opět jsem se ho škádlivě zeptal ale tentokrát nečekal na odpověď a přirazil jsem i ten třetí. ,,J-AAAH" vydal ze sebe. ,,Chtěl si něco říct?" Zeptal jsem se. ,,N-n-ne" začal jsem kroužit prsty a hledat jeho citlivé místečko. ,,ah" aaaa mám je. Chvilku jsem je prsty škádlil a potom jsem prsty pomalu vytáhnul. ,,T-třetí šuplík-k" aaa už ví. ,,Ty něco tušíš?" Zeltal jsem se a on pouze přikývl. Já jsem se naklonil ale začal jsem vytíkat. Podal jsem lubrykant a zasyčel jsem: sněs to jestli chceš. On se zvedl a slízl bílou tekutinu z prostěradla. Dal jsem si trochu lubrykantu na péro a trochou potřel a jeho otvor. Potom jsem pomalu až po kořínky zajel do něj. Zasténal a já chvíli zůstal. Potom jsem trošku vyjel ven a zase zajel. Když vzdychá teď zajímalo by mě jak bude vzdychat potom. Po chvilce pomalého ježdění jsem začal zrychlovat. Ještě jsem ale pořád nebyli u tempa který jsem měl v plánu. Chvíli jsem ho ojížděl v tom středně rychlim tempu a on krásně poslušně vzdychal. Bylo na něm vidět že nemůže a tak jsem se zeptal: Copaak už nemůžete pane? ,,J-j-já můž-ah-u v-vždycky" odpověděl mi zadýchaně. Jenom jsem se usmál. ,,Jujda promiň vytekl jsem do tebe. Nebude vadit když zrychlím? Kdyby jsi nemohl řekni." Řekl jsem. ,,M-můžu a z-zrychl- aaaah" nedořekl to a já už nasadil tempo který jsem plánoval celou dobu. ,,notaaak zavzdychej pro Bakugouška" on poslušně začal vzdychat hezky nahlas a pravidelně s každým mým doražením. ,,No tak je šikovný" pochválil jsem ho a plácl přes prdel. Držel se už fakt z posledních sil ale bylo vidět že jo to baví. Já už jsem byl taky docela unavenej. Vysílením jsme se oba svalili vedle sebe a on vetkl. Rychle jsem toho vhltl co nejvíc aby neměl špinavý prostěradlo.

Pohled Deku
Tohle bylo sice moje poprvé ale bylo to úžasný. Z posledních sil jsem Bakuga objal a dal jsem mu pusu. Zvedl mě do náruče a odnesl do sprchy. Umyl mě a potom i sebe. ,,Nečekal jsem že si to tak užiju" řekl. Já už polo spal takže jsem se jenom usmál. Oblíkl mě a odnesl spátky do postele potom si lehl vedle mě a oba jsme v obětí usnuli.

Helou guis doufám že se vám dnešní peprnější díl líbil. Nevím kdy vyjde další protože nemám ani rozepsanej 4 dil ale uvidíme. No nic zatím se mějte hezky papa.

Konečně jsme se našli //Bakudeku//Kde žijí příběhy. Začni objevovat