,,Dobré ráno" slyšel jsem vedle sebe jen co jsem otevřel oči. ,,No nevim jestli dobré, tebe nebolí prdel totiž." Odsekl jsem mu na to. ,,Ty na mě budeš takhle drzej jo a přitáhl si mě k sobě aby mi mohl dát vášnivý polibek. On se hezky zvedl ale mě ještě padaly víčka. ,,Vůbec jsem se nevyspal co ty?" Čekal jsem něco ve stylu to se nedivim ale mile mě potěšilo co řekl ,,Chtěl by jste pane donést vajíčka do postele?" Ano čtete správně on se mě zeptal jestli chci snídani do postele!!! ,,Jestli budou dobrý mile rád si je dám. Ale jenom se zeleným čajem!" Řekl jsem a on se jenom usmál a seběhl dolů aby mohl připravit snídani. Já si mezi tím pustil telku. Byla tam zrovna pepa pig tak jsem to tam nechal a koukal se na to.
Pohled Bakugo
No to ne?! Z ložnice se ozývalo: AjM pEpA pIg EnD dYsIz MaJ lItL bRaDr... no dal už jsem radši neposlouchal. Nachystal jsem 4 vajčka, sádlo a začal dělat snídani. Dal jsem vařit vodu na čaj a dal jsem ty vajčka na talíře. ,,Dekuuuu? Kde máš hrnky?" Zařval jsem na něj do ložnice. ,,Prostřední skřínka" odpověděl a já jí otevřel. ,,Si ze mě děláš prdel?!" Měl tam hrnek s pepou, medvídkem Pů, hello kity, šmoulama atd. No naštěstí tam měl jeden s nějakou kytkou tak jsem si ho vzal a jemu jsem dal s pepou. Vzal jsem to jeho a donesl jsem mu to do postele. ,,Děkuju zlatíčko, bolí mě prdel ale až budu okey chci to znova!" Řekl a já se pousmál a skočil si ještě pro to svoje jídlo. Dal jsem to na noční stolek a lehl si za Dekuem do postele. Jelikož je malej a slabej + ho bolí prdel tak jsem mu vzal ovladač a přepl to no nějakou mega úchylárnu protože to mám velmi rád. Teda co. Když jsme jedli odložil jsem svoje jídlo a čekal jsem až Deku odloží lžičku abych mohl jeho jídlo dát taky na stranu. Bylo mi mega těsno v kalhotách ale nemohl jsem ho tam chudáka ojet.Pohled Deku
Vzal mi jídlo a dal je někam na bok. Odkryl se a já vyděl že se mu postavilo péro. Lehl si na mě a začal mě hodně hluboce líbat. Já jsem začal spolupracovat a zajel jsem mu rukou do vlasů. On mi strčil ruku pod tryčko a začal mi dráždit bradavku. Potom mi začal sundávat tryko a pomocí jazyku sjel až k mím bradavkám, začal jazykem jezdit kolem jedný a potom i kolem tý druhý. Udělal mi po celym těle cucáky a spátky mě vtáhl do polibku.Pohled Bakugo
Měl jsem mega chuť ho ojet ale hned po sobě jsem nemohl. Odtáhl jsem se a zeptal jsem se ho: ,,Ojíždět tě tady nechci ale můžu si alespoň vyhonit nebo minimálně sundat kalhoty?" On se usmál a stáhl mi je. Jo takhle on. ,,Můžu ti vyhonit aji já jestli chceš ale budu si taky muset sundat kalhoty." Řekl a stáhl si je. ,,Proč ne? Vrhni se na to." Řekl jsem a on mi ze začátku pomale začal honit péro. Já jsem mu dělal maličký cucáky po krku a on pomale zrychloval. Už bylo 11:00 a mně se nechtělo vařit tak jsem přemejšlelco si objednáme. No ne nad tím přemejšlet nebudu, teď fakt ne. Vtáhl jsem ho do polibku a on pustil moje péro. Objal mě a já ho na sebe posadil. V polibku jsem si na něj lehl a hluboce jsme se asi dalších 15minut líbali. ,,Dáš si něco k jídlu?" Zaptal jsem se když jsem ano nahej odcházel z ložnice s prázdnejma talířema. ,,Asi sushi objednáš to?" Řekl a já si podal telefon abych to mohl objednat. Vzal jsem nějaký XXL balení a šel jsem se oblíct. Vyčistil jsem si zuby a opláchl jsem si xicht. Potom jsem se vrátil do ložnice a přepnul jsem televizi na zprávy. ,,Dneska asi půjdu do fitka." Řekl jsem a zvedl jsem se abych mohl odnést ty hrnky. ,,Jo klidně ale já se zdovolením této akce zdržím, ta lrdel mě fakt bolí." Řekl a já ho jako souhlas políbil. Potom jsem si nachystal věci do fitka a vyrazil jsem. ,,Tak papa za hoďku jsem spátky a kdyby přivezli to sushi tak je vyzvedni." Řekl jsem odedveří a zabouchl za sebou.Hellou besties. Dneska po dlouhý době další část ale teď jsem dlouho nepsala. Vůbec netušim co dám do pátý kapitoly ale uvidim. Moc děkuju za aktivitu a zatím.