2.

76 7 2
                                    

a začal mě líbat. Zajel jsem mu rukou pod trko a druhou ho ještě víc přitískl ke mně. On mi dal jednu do vlasů a druhou na záda. Začal jsem mu sundáva tryko aby se pak nemusel tek dlouhou převlíkat žejo. Potom mi zajel jazyk ještě hlouběji a já ho bez problému pustil.

Pohled Bakugo
Moje ruka sjela po zádech až na tu jeho sexy prdel. Hladil jsem ho ve vlasech a cítil jak mi zdělává tryko. Zvedl jsem ruce aby mi je mohla přetáhnou přes hlavu a vyndat ruce. Museli jsme se i na chvíli odtáhnout ale hned jak se nadechl přitiskl jsem se k němu a začal ho znova líbat. Teď ti bylo hlubší. Začali jsme si navzájem rozepínat kalhoty když najdenou slyšíme jak někdo jde. Odtáhli jsme se, já rychle odemčel a dobesl jsem si tašku k němu abych mohl být co nejblíž.

Pohled Deku
Byla to krásná chvilka. Bakugo si donesl věci a všechno si seskládal do tašky. Byl tak sladkej. Já si taky dal věci do tašky a pak mě napadlo co kdybych ho pozval na pizzu? Nebo počkat. Co kdyby u nás přespal. Já věděl že je to ten pravej! Když jsme vyšli ven tak jsem se ho teda zeptal. ,, Hej Bakugo, nechceš ke mně spat?" Vypadal zaskočeně.

Pohled Bakugo
Znělo to skvěle ale jenom pokud bydlí sám. ,,Hele klíďo ale jenom pokud bydlíš sám" Deku přikývl a usmál se. Ten jeho úsměv byl tak sladkej. ,, To je potom jiná. Samozdřejmě rád přjdu" řekl jsem a v zápětí se Deku rozzářil radostí. Už teď jsem věděl že je to ten pravej. ,,Můžeš jít hned" řekl mi a já přikývl.

Pohled Deku
On souhlasil! Byl jsem tak šťastnej! Po cestě k nám jsme z nějakýho důvodu šli k parkovišti. Stálo tam jenom jedno auto my jsme šli k tý motorce. ,,Prvně se asi stavíme na nějaký jídlo ne?" Dal mi pusu na čelo a nasadil mi helmu. Nasedl na mototku a řekl

Pohled Bakugo
,,sedej a chyť se mě. Pořádně!" Řekl jsem a on mě pevně objal kolem pasu. Potom jsem nastartoval a jel jsem do mí oblíbený pizzerie. Slezli jsme a když si sundával helmu chytl jsem mu ruce a sundali jsme ji společně. Dal jsem mu lehký polibek na tvář a helmu pověsil na motorku. ,,Jakou si dáš zlato?" Zeptal jsem se ,,Poprosil bych šunkovou kocoure" objednal jsem šunkovou a chili pizzu. K tomu dvě pepsiny a čekali jsme až nám to dají. ,,Číslo 69" řekla paní u pokladny. ,,Vole pizza je hotová" drbl do mě deku a já jí vzal k motorce. Tam jsme si ji snědli a pití jsem dal do zadní brašny. Zase jsme nasedli. Tentokrát si helmu Deku nasadil sám.

Pohled Deku
,,Tak co zlato jaká byla pizza?" Zeptal se mě Bakugo ještě než jsem si nasadil helmu. ,,Úžasná miláčku" jeho pohled byl asi jako: ještě jednou mi tak řekneš a bude to v prdeli! Radši jsem si už nasadil helmu a řekl mu cestu k nám, pevně jsem se chytla a Bakugo nastartoval. Cítil jsem se jako kdyby jsme lítali. Když jsme dorazili ke mně vylezli jsme až do druhyho patra kde jsem odemčel a vlezli jsme dovnitř. Hned u prahu jsem odhodil tašku a Bakugo taky.

Pohlee Bakugo
Když jsme přišli dovnitř byl tam bordel ale u mě to není o moc lepší. Deku mi ukázal jeho dvoulůžkovou postel a potom řekl ,, Ty budeš spát tady a já si lehnu ny zem na matraci." To mě pěkně naštvalo. ,,No to ne! Ty budeš hezky se mnou v postílce!" Byl jsem nějakej milej. Potom jsem se škádlivě zeptal ,,A v čem budu spát když tady nemám pyžamo a tvoje mi bude asi malý" ,,To je ale smůla budeš muset spát v boxerkách nebo. Achjo" odpověděl mi.

Pohled Deku
Tak jsem se těšil na večer a přál jsem si aby nám to rychle uběhl tak jsem navrhl že si pustíme film. No film pustili jsme si pepu pig. Shlédli jsme asi 19 dílů. ,,Hele ony jsou teprve 3hodiny?" Zeptal jsem se Bakuga. ,,Jestli ti nejdou hodiny špatně tak jo." Odpověděl mi se smíchem v hlase. ,,Hele a co budeme dělat večer?" Zeptal jsem se jako kdybch nic nechtěl. ,,No to nevim ale vim že tě bude bolet prdel ty kurvičko moje" začal mě škádlit. Já si nemohl pomoct. Hodil jsem ho na gauč a začal ho líbat. Snažil jsem se mu jazykem dostat do krku a on mě po chvilce pustil. Začal jsem mu rukou zajíždět pod tryko a prohmatával jsem každý kousek jeho kůže.

Pohled Bakugo
Jo tak ty si myslíš že budu dole jo? Převrátil jsem nás aby jsem byl nahoře. Tak jsem mu sundal tryko a začal jsem mu projíždět jednou rukou po těle a druhou jsem mu chytl hlavu. Začal jsem mu rozepínat zip u kalho a on mě rozepínal pásek. Sundal jsem mu je a viděl jsem jak se mu postavilo péro. Nom já bych měl mlčet. On mi ty kalhoty taky sundal a odhodil je až někam dozadu. *crrrrr* někdo zazvonil. ,,Kurva zase nám to někdo překazil" řekl Deku.

Pohled Deku
Byl jsem nasranej mohla to být krásná chvilka. Počkat to už je půl pátý. Šel jsem ke dveřím a hodil jsem na sebe župan aby ty nebylo zas tak podezřelý. Ááá už vím co mi přišlo. Otevřel jsem a přede dveřma stál pošťák. V rukou držel krabičku s nápisem "růžový slon". Poděkoval jsem a podepsal nějakej papír. Zavřel jsem a položil jsem krabici na stůl. ,,Uuuuuu to bude peprný večer"

Ahjodaa doufám že se vám bude druhá kapitola líbit. Příští díl bude troškubpeprnější.

Konečně jsme se našli //Bakudeku//Kde žijí příběhy. Začni objevovat