Ep 3

10.6K 832 637
                                    

Çoğunluğunuz okulda olacak ben bunu yayımladığımda ama yinede daha fazla bekleyemedim (kontrolde etmedim)

İyi okumalar❤️

——————————

Yapılı, uzun boylu, esmer ve tehditkar havaya sahip bir adam.
Ona kıyasla epeyce ufak tefek sarışın ve fazla güzel bir genç.
Bebek arabasında keyiflice kıkırdayıp etrafı izleyen esmer adamın kopyası bir bebek.
Enerjisi fazla geldiği için koşmaya çalışıp tasmasından kurtulamayan bir köpek.

Evet... güzel görünüyorlardı.

Ve evet o parktaki herkes bunun farkındaydı.

Bunların en başını çeken ise Jungkook'tu. Gözlerini etrafta veya manzarada değil, yanındaki omegada ve bebek arabasındaki oğlunda gezdiriyor kendine yabancı olan bu görüntü karşısında büyüleniyordu.

"Şurada biraz dinlenmek ister misin?" Diye sordu alfa, Jimin'e. Hala onunla konuşurken kendini biraz çekingen hissediyor, hangi kelimeleri kullanması gerektiğini bilmiyordu. Ve çekingen davranmak ilk defa yaptığı bir şeydi.

Jimin kafasını olumlu anlamda salladı. Jungkook'un işaret ettiği çimlik alana doğru ilerlemeye başladı. Bam gibi bir köpeği kontrol etmek oldukça zor olduğundan tasmasının kontrolu hala Jungkook'da idi, kendisi ise bebek arabasını sürüyordu.

Minik bebek her zaman geldiği parkın manzarasına artık alıştığı için epeyce huysuzlanmış. Bu mızırdanmalarının sonucunda Jimin bebek arabasının tutma yerlerini diğer tarafa çevirmişti. Artık omega arabayı sürerken Jaewon'da omegayı izliyordu ve bundan epeyce memnundu. Omega kesinlikle daha güzel bir manzaraydı.

Çimlik alanda bebek arabasını sürmek kesinlikle daha zordu, arabanın tekerlekleri her seferinde toprak tümseklere takılıyor zaten güçsüz olan Jimin'i fazlasıyla zorluyordu.

Jungkook onun bu halini fark edince gitmek için çırpınan Bam'ın tasmasını çıkartıp saldı, köpek bir an bile durmamış depar atarak diğer ağacın altındaki beyaz olan başka bir köpeğe koşmuştu.

Jungkook, Jimin'in arkasına geçip iri cüssesiyle omegayı kapatmış, kollarının yanından kendi kollarını uzatarak zorlanmadan bebek arabasını itmeye başlamıştı. Jimin tam arkasında duran, alfayla birlikte nefes almayı bıraktı. Sırtı alfanın gövdesine değdiğinde irkilerek yürümeye devam etti. (Anlatabildim mi bilmiyorum arkadan sarılma pozisyonu işte)

Elleri yan yanaydı, Jimin'in minik elleri karşısında, alfanın kemikli damarlı elleri yer alıyordu. Bedenleri arasında olduğu gibi elleri arasındaki farkta dikkat çekiciydi.

Jimin utangaç çekingen, alfa ise kararsız yaptığını sorgularken ikilinin bu hallerinden keyif alan tek kişi Jaewon'du. Babasıyla omegayı birlikte bu derece yakın görmek tüm parkı inletecek derecede keyifle çığlık ve kahkaha atmasına sebep oldu.

Jungkook'un dudakları yana kıvrılmamak için direndi oğlunun kahkahaları onu çok mutlu ediyordu ama Jimin'den izin almadan kurduğu yakınlık onu çoktan pişman etmişti.

Jimin, Jungkook arkasında yer aldığı andan itibaren bebek arabasını itmeyi tamamen bıraksada elleri hala Jungkook'un ellerinin yanındaydı. Yapay süs havuzunun yanına, bir ağacın altına geldiklerinde durdular. Jungkook bebek arabasının altındaki bölmeden bir örtü alıp serdiğinde nihayet yere oturabilmişlerdi.

"Yolculuk eğlenceli miydi Jaewon?" Diye mırıldandı Jimin kemeri çözüp bebeği kucağına alırken. Jaewon neşeli çığlıklar atıp el çırpınca, Jimin "Bunu evet olarak kabul ediyorum" dedi.

JİKOOK/THE JEONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin