Izuku Midorya vagyok... A Maid day-hez soroltak be,ahol olyan fiúkat és lányokat nevelnek szobalánnyá majd feleséggé akik teherbe tudnak esni.
Sokan kerültünk aznap oda... Pár nevet megemlítek.Például: Denki kaminari, Ochaco Uraraka, Tsuyu Asui és még sok más ember...
Kaminarival jó barátok vagyunk. Együtt ebédeltünk,együtt tanultunk, és pont ezen a napon fognak elválasztani tőle.
Ma van az a nap amikor oda adnak egy férfihoz. Már sok embert elvittek mikor megláttam hogy egy szőke kissé idegesnek tűnő férfi közeledik hozzám, majd oda hajoltam kaminarihoz:
-Figyu kaminari, lehet hogy most fognak elvinni.....
-Hát az szívás!
Mondta kaminari majd felnevetett.-Most min nevetsz?
Kérdeztem értelmetlen fejjel.-Csak azt hogy engem is most visznek!
Majd megölelt és otthagyott.Azután szembe találtam magam az új gazdámmal.
-Oi! Te lennél az új szobalány?
Mondta kissé idegesen.-I-igen!
Mondtam félénken majd megfogta a kezem és berángatott a furgonjába.-Szia!
Mondta a furcsa kinézetű sofőr.
Az arca fele meg volt égve,a haja fele piros volt és a szeme felemás volt-Szia!
Mondtam neki barátságosan mire a gazdám kissé féltékenynek látszott.-Katsuki Bakugo Vagyok! Az új gazdád!Ha tudsz viselkedni akkor elveszlek!Ha nem akkor is itt fogsz maradni! Mondta és rám nézett a vörös szemeivel.
-Én Izuku Midorya vagyok. Lehet Deku-nak is szólítani! Mondtam.
-Én Todoroki Shoto vagyok! Mondta a sofőr vidáman de ekkor a gazdám közbeszólt.
-Ki kérdezett hülye félarcú!?
Mondta dühösen.Majd a házhoz értünk.
YOU ARE READING
You Dont Own Me(Bakudeku)
RandomDekut és sok más embert besoroltak szobalány/Szolgálólánnyá. Bocsi ha sok benne a helyesírási hiba! Lesznek benne 18+ részek Jelenleg dolgozok rajta