Másnap reggel a tegnap estin gondolkodtam.
-Vajon miért Kacchan-t mondtam?.... Érdekes...... Ez a név annyira ismerős.
Majd leszaladtam hogy reggelit készítsek.-Mindenki jöjjön ide!
Mondta a gazdám idegesen.
-Most elmondom a szabályokat!1. Dekuhoz csak én vagy akinek megengedem az nyúlhat hozzá!
2. Ha valaki megszegi a szabályokat annak hatalmas büntetésre kell számítania!
3. Aki szökni próbál Gilheádból annak büntetése lehet halál!
4. Deku ígyis-úgyis a menyasszonyom lessz!
5. Ha teherbe esik deku akkor todorokinak kell ételt italt hoznia neki!
-Egyenlőre ennyi!
Fejezte be.-Rendben.
Mondtam remegve.Elindultam hogy munkámhoz lássak de egy erős kéz visszahúzott. A kéz pedig nem volt másé mint: az új gazdámé.Ilyedten néztem rá hiszen a tegnapi dolog után alig mertem vele beszélni.
-Oi! Deku várj egy kicsit!
-I-Igen?
Kérdeztem ilyedten.Úgy éreztem meghalok de ekkor:-Figyu bocs a tegnapi miatt.Azthittem készen állsz rá.
-Jó megbocsáltom.
Miket beszélek?!?! Most megbocsáltottam neki?!?!-El jössz sétálni?
Kérdezte és gyönyörű szemeivel rám nézett.-Persze.
Válaszoltam.-Akkor most is indulhatunk.
Mondta majd megfogta a kezem és elindultunk. Ekkor pont szembe találtam magam az új szomszéddal.-Heló!
Mondta barátságosan.A fiúnak furcsa piros haja és szeme volt és hegyes foga.
-Szia!
Köszöntem vissza. Ám ekkor megláttam a legjobb barátomat felém szaladni.-Szia Deku! Annyira hiányoztál!
Hogy vagy? Oh látom ott van bakugo is. Na és dugtatok már?Erre teljesen lefagytam. Nem tudtam megszólalni.
-N-nem.
Mondtam és úgy éreztem hogy elfogy a levegőm.-Gyere egy kicsit deku!
Majd a kezem a hasára helyezte.-Mi ez?
Kérdeztem meglepődve.-Képzeld terhes vagyok!
Erre egy elég furcsa fejet vágtam.-De honnan tudod? És hogy lehetsz ilyen hamar terhes?
Kérdeztem.-Az úgy volt hogy hazaértünk elmondta a szabályokat és már is hozzá láttunk. Aztán reggel csináltam egy terhességi tesztet.
-Értem. Gratulálok!
Mondtam majd megöleltem.-És veled meg bakugo-val mi van?
Kérdezte.-Hát most indulunk sétálni.
Mondtam mosolyogva.-Oi deku! Indulnunk kell! Sajnálom de anyum most hívott hogy jön 10:00-re!
Menjünk be!-Rendben.
Megöleltem kaminarit majd bementem.
YOU ARE READING
You Dont Own Me(Bakudeku)
RandomDekut és sok más embert besoroltak szobalány/Szolgálólánnyá. Bocsi ha sok benne a helyesírási hiba! Lesznek benne 18+ részek Jelenleg dolgozok rajta